Hoofdsponsor

1/1 Wall-e

Chriske

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
14 mrt 2021
Berichten
390
Met een compleet andere groep dan de modelbouwers van Urania zijn we van plan om Wall-e te bouwen.
Het model zal net door een deur kunnen, dus we mikken op een breedte van ong 75cm. Dan wordt Wall-e bijna 1 meter hoog.
Bedoeling is om alle onderdelen van Wall-e die je ziet bewegen in de film dat ook gaan doen in ons model, inclusief rijden uiteraard.

1664183113177.png
 
zalig geweldig ik kijk er naar uit om deze ooit eens te kunnen bekijken
alvast succes gewenst
 
Hiermee kunnen we vele kinderhartje sneller doen slaan als we er mee rondrijden tijdens evenementen, open deur dagen, feestje.! zeker weten..Niet alleen kinderen hoor. Heb al eens YT-filmpjes gezien waar volwassen mensen naar Wall-e wuiven en zelfs aaien als ze hem passeren. Schattig eigenlijk...
 
Het is ook een leuk schattig robot geval en ga in de volg modus.
 
Klinkt als een model in ongeveer de schaal 1:1, zo heb ik hem ook even aangepast. Erg ambitieus, ik ben benieuwd hoe je de techniek wilt gaan vormgeven. Hebben jullie daar ervaring mee of moet het gaandeweg allemaal worden uitgedokterd? In elk van beide gevallen belooft het een interessant project te worden.
 
Dat ga ik hier zeker volgen, benieuwd hoe jullie deze gaan rijdend maken.
Op het eerste zicht dacht ik dat die tracks iets weghadden van een bepaald type Sherman track maar dat zal niet kloppen.
 
Succes met dit project.
 
Ambitieus plan. Lijkt mij een heel mooi project. Succes met de uitvoering.
 
Dit is een van de redenen waarvoor we Airbrush gaan nodig hebben. Ik vermoed dat het wel het betere instrument is om de 'veroudering' van Wall-e aan te brengen.
Peter(zit niet mee in dit project) en ik hebben trouwens in 't kort een sessie Airbrush technieken aangeboden gekregen van Pascal...(y)
 
Veroudering gaat veelal met penseel, maar je kunt er ook zeker de airbrush voor gebruiken als je met dit soort grote modellen werkt.
 
Ik kijk er alvast naar uit om eens te mogen proberen met zo'n airbrush
 
Kom anders naar de ledendag, dan kan ik een airbrush en compressor + oefenmateriaal meenemen voor jou en anderen die het nog eens verder willen proberen. Pascal en anderen kunnen je daar verder tips / trucs geven. Laat maar weten indien je interesse hebt.
 
Dat is een goed idee van Roy.
Indien je zou kunnen ga je meer technieken uitgelegd krijgen dan ik ken en weet.
Hier komen mensen samen met pakken meer ervaring dan ik .
De basis kan ik wel uitleggen maar verouderen is wat anders.
 
Wanneer is die ledendag..?
Dat wil daarom niet zeggen dat we onze afspraak met Pascal annuleren hé..!
 
Wanneer is die ledendag..?
Dat wil daarom niet zeggen dat we onze afspraak met Pascal annuleren hé..!
Nee hoor, ik zelf zal daar zijn van morgens.
Zoals ik eerder schreef gaat dit ook voor mij interessant zijn hoe te verweren met AB.

op 29 oktober 2022 vindt de volgende forummeeting plaats. Klik hier om je aan te melden.
Leugenberg 187/2
2180 Ekeren
België.
 
Schattig ding, al was ik nog meer een fan van "Johnny 5".
 
Met een compleet andere groep dan de modelbouwers van Urania zijn we van plan om Wall-e te bouwen.
Het model zal net door een deur kunnen, dus we mikken op een breedte van ong 75cm. Dan wordt Wall-e bijna 1 meter hoog.
Bedoeling is om alle onderdelen van Wall-e die je ziet bewegen in de film dat ook gaan doen in ons model, inclusief rijden uiteraard.

Bekijk bijlage 428424
Afgelopen weekend een werkend model gezien op Facts in Gent. Zoek eens op 'R2builders' en 'droidbuilders Group'.
Daar kan je mss al iets opvangen van info.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan