Hoofdsponsor

1/35 "'Wacht am Rhein"' [ON HOLD]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom even niet toe aan de rubriek diorama's en Danny knalt weer enkele prachtige updates op het scherm ! Man, ik wist dat ge een goeie diobouwer bent, maar die rotsen zijn eenvoudigweg TOP !
 
Bedankt GUnit,ik heb me gebaseerd op heel veel referentiemateriaal dat ik heb gevonden op internet en met het nodige geduld natuurlijk...;)

Ben vandaag begonnen aan het eerste figuurtje maar die update zal voor volgende week worden....;)
 
Yo Danny,

Héél realistisch die rotspartijen. Wel zou ik de sombere toer blijven opgaan...zeker wat de kleuren betreffen. Dit tafereel speelt zich waarschijnlijk af in het voorjaar, dus zou ik de kleurrijke bloemen weglaten. Ik weet, dit geeft een leuk contrast...maar steek er een contrastkleur in die niet natuurgebonden is...steek het in het gerief die die mannen hoogstwaarschijnlijk zullen bij zich hebben..bv: een klein zelf getrokken houten karretje met hun bezittingen in...
En zeker massa's van die losse bladeren voorzien op de grond afkomstig van die boom.

Keep up!

Grt Nico
 
@ Nico het gaat wel echt somber worden,ik heb er even een foto bij genomen,op de foto staat de grote ronde cirkel dit is een stukje dat al is voorzien van afgevallen bladeren van de boom je vind de zelfde kleuren terug op het dore gras en de boom en de ondergrond zal er van vol liggen...
Wat betreft het houten karretje lijkt een zeer goed idee

De twee kleinere cirkels zijn eigelijk herfstbloeiers die in de natuur voorkomen en ook in de ardenen...

Afbeelding057-1-1.jpg

Ik heb er een foto van gevonden en je hebt ze in twee kleuren (heb ik me laten vertellen ;))

al_615_461_pjpeg__079e1beb22cfe894d13245906c07001e.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zit goed zo denk ik, ik zou er persoonlijk ook niet veel meer bij doen. Niet vergeten dat er nog maar de helft te zien is op dit moment, als alles af is zal dat effect wel tot zijn recht komen;)
 
een mooie dio in wording , de rotsmuur oogt zeer realistisch vind ik en de beplanting maakt het geheel top

knap bezig

tom
 
Ge zijt weer goed op dreef Danny ;)

cheers,
André
 
Colchicum autumnalis of herfststijlloos is de naam van de plant. En bloeit idd in de herfst.
 
Precies een planten kenner in ons midden, dat kan handig zijn ;)

cheers,
André

het bolgewas is btw giftig. Vooral de bladeren.

Plantenkenner is veelgezegd.. maar ik weet gewoon graag wat er in mijn eigen tuin staat.
Daarom ook dat ik van iedere plant/bloem die ik plant de etiketten bewaar. Zo weet ik altijd wat voor soorten rozen, irissen, clematissen ed in mijn hof staan te bloeien.
 
Ja hallo, zelfs over de keuze van de blommeke's is er goed naagedacht.

Schitterend Danny!



Droop
 
Beste vrienden hier is dan een kleine update...

Ik heb de afgelopen 8 dagen alle aandacht aan het eerste figuurtje gegeven,het is voor 70% af en heb gekozen voor een Splinter paroon wat eigelijk toch nog meeviel om te schilderen...

De rain lines was wel wat moeilijker om aan te brengen maar heb me hier voor een penseel 000 voor aangeschaft wat het geheel toch iets gemakkelijker maakt...

Afbeelding018-7.jpg

Afbeelding019-8.jpg

Afbeelding020-9.jpg

Afbeelding023-7.jpg

Afbeelding024-6.jpg

Afbeelding025-5.jpg

Afbeelding026-7.jpg

Tot hier dan deze zeer kleine update als laatste ga ik het hoofdje aanpakken maar dit is voor later...
 
danny ik kan mijne mond:yikes: niet meer sluiten is gewoon prachtig:ohmy:
 
man man man hier zitten toch echte kunstenaars op ons forum zenne,daar ben ik een kerstekind tegen zenne.
 
Da's een kleine maar machtige update, want hier wordt heel ambachtelijk schilderwerk getoond !
 
Dat is al een straf begin van dit figuurtje, gewoonweg prachtig! Benieuwd naar meer.... ;-)

Erwin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan