Hoofdsponsor

1/35 "'Wacht am Rhein"' [ON HOLD]

Status
Niet open voor verdere reacties.
pffft hoe doen jullie dit toch. ik ben al blij dat ik de verf krijg waar ze moet zitten maar om dan daar nog eens zo'n uitdrukking in te krijgen. echt schitterend gedaan hoor.

groeten jonas.
 
Alvast bedankt jongens,ben nu al enkele dagen bezig aan het tweede hoofdje zodra ik hier mee heb gedaan zal ik het resultaat onmiddelijk posten...
 
Ziet er goed en mooi uit ,,, wat voor verf gebruik je hiervoor .... ook acryl ...?
 
Bedankt jongens voor deze positieve feedback,zoals beloofd heb ik toch nog de tijd gevonden om enkele foto's te nemen van het tweede hoofdje...

Afbeelding001-14.jpg

Afbeelding002-8.jpg

Afbeelding003-14.jpg

Afbeelding004-11.jpg

Afbeelding006-12.jpg

Het zijn geen grote updat's maar ik hoop dat jullie er iets aan hebben...;)
 
Hmm, den deze is al precies iets opgewekter:laugh: ! Ziet er prachtig uit, op naar nr3 zou ik zeggen!

Erwin.
 
Eigenlijk heb je dit zeer goed opgemerkt Erwin,dit hoofdje gaat plaats nemen op een figuurtje dat rustig staat bij te praten met een sigaret in de hand...
 
nu juist het rookverbod ingaat
 
misschien dat ie daarom zo vrolijk is... wel mooi geschilderd...
 
Prachtig geschilderd Danny.

Ik ben altijd al een beetje jaloers geweest op mensen die echt leven in hun figuurtjes kunnen brengen door er enkele lagen verf op aan te brengen.

Voilà zie, ik ben wéér jaloers! ^^



Droop
 
danny , je hoofdjes zijn zeer goed gedaan

de uitdrukkingen komen er zeer geslaagd uit


tom
 
Interessant en het vorderd zeker en vast mooi. Ik ben benieuwd naar het resultaat, doe zo verder.
 
Beste vrienden ik heb even de nodige tijd gevonden om me eens bezig te houden met het volgende figuurtje,ik heb de cammo voor een gedeelde al op de broek gezet...
Je zal opmerken dat ik voor een 3 toon cammo heb gekozen...;)

Afbeelding007-8.jpg

Afbeelding007-7.jpg

Afbeelding008-10.jpg

Afbeelding004-12.jpg

Afbeelding002-9.jpg

Afbeelding008-10.jpg


Tot hier dan deze kleine update...
 
Laatst bewerkt:
Bedankt lionel ...

Het is dit figuurtje dat een beetje met ongeloof ligt te luisteren naar zijn vriend zijn straffe verhalen...:nowink:

Afbeelding007-8.jpg
 
Danny, je hebt dit al aardig onder knie maat! Ik ben blij om te weten dat er hier ook zijn die met acryl een kopje schilderen. Nu ben ik volop aan de slag met olieverf (my favorite), maar mijn volgend figuurtje wil ik toch eens in acryl proberen.
Gewoon om eens te zien hoe ik dat er vanaf zou brengen...
 
He Danny ik hoop dat dat verhaaltje een beetje intresant gaat zijn haha :)
gaat in iedergeval goed echt een mooi project

Gr
Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan