Hoofdsponsor

1/72 U.S Jeep Willy's M.B/Cargo/37mm gun [wip]

Die achterste handdgrepen zien er wel iets te groot uit Yves maar in het algemeen is het resultaat al veel beter dan waar je van gestart bent.
Niet simpel op deze kleine schaal hé. Toch mooi gedaan man.
 
Hier ga ik Erwin in bijtreden, ivm de handgrepen achteraan.
En ook met het feit dat je hier al een mooie verbetering hebt aangebracht ;)
 
@Mark: Merci maat,da motiveert..;)!
@Erwin: Dan ga ik die achterste vervangen..Het is idd nie simpel die schaal,al menige handgrepen uit het pincet gevlogen om nooit meer terug te vinden:wacko:,het voelt wel goed dat het beter is..!
@Beyond:Eveneens bedankt om me er op te wijzen dat het de goede richting uitgaat..!:)

Grtz yves,
 
Die handgrepen waren in feite standaard productie types Yves en dus zou je eens moeten proberen om een zelfde als deze aan de zijkant eens aan de achterzijde te maken en te bevestigen.
 
straf werk :) komt helemaal goe chief ! :)
 
@Indi: Merci makker..!
@Erwin: Je hebt die kant ,heb al eens in begin geprobeerd door er zo één van de zijkant aan te zetten maar dan moet ik die te veel plooien om rond de rand te kunnen. Heb nog eens een poging gedaan om ze wat kleiner te maken,vind het al iets beter(denk ik)..
attachment.jpg

attachment.jpg

En nu ga ik verder met het solderen van mijn werktafel...(stuur)!!

GRtz yves,
 
Zeer mooie verbetering Yves,ik wacht met ongeduld op de kleur die je hier gaat gebruiken,maar eerst blijf ik genieten van jou bouw kunsten...
 
Hey,

Yep, dat ziet ze al beter uit met handvatten, mooie verbetering.
Het komt goed, ben eigenlijk wel benieuwd naar het eindresultaat als alles gaat samenkomen... :)
 
@Danny: Mercikes,ik zal blij zijn dat ik tegoe kan beginnen met schilderen,eerst nog een paar obstakels voor de boeg...:wacko:
@Swaken: Bedankt,vind de handvaten ook beter zo,hierna nog één voertuig en dan is de reeks volledig.. ;)

Grtz yves,
 
Hoi,
Wou jullie even op de hoogte houden van mijn vorderingen(heel kleine),het stuur blijft mij zorgen baren heb het met de draaddikte gedaan van een paperclip en gesoldeert..
attachment.jpg

Ik denk dat ik nog iets te dik zit qua stuur ,ga eens kijken in putte op de beurs voor een dikte van 0.33 of 0.5mm van draad en er dan spaken de dikte van de handvaten(0.2mm) tussenzetten.
Mijn achteruitkijkspiegel is ook foetsie alsook de zijkoplamp voor op het spatbord..dus nog improvisatie genoeg nodig...!!
Ziezo...tot de volgende!

Grtz yves,
 
Hey yves ik heb er juist een stuurtje ineen gesoldeerd ik weet alleen de diameter niet hoe groot het moet zijn
Ik wil het gerust brengen hoor
Marc
 
Goe bezig Yves... Zo kennen we je. Niet tevreden, opnieuw beginnen.
Ben benieuwd naar je stuurtje en de rest van de bouw.Mark
 
Mercikes Mark,hoe groter de opoffering..des te groter de voldoening hé!! Daar draait in onze hobby om,door met raad en tips van andere tot het beoogde resultaat te komen al leg je de laatste hand wel altijd zelf...!8)

Grtz yves,
 
Het is weer een tijdje geleden dat ik nog iets aan de jeep had gedaan,ben even gestopt met de Long Tom en de de jeep wat verder afgewerkt.
Zijsoiegel gemaakt alsook het geraamte van het canvas,zoals hij nu is denk dat hij klaar is voor het schilderwerk...
Nog ruitenwissers moet er ook nog aan..
Als er nog toevoegingen aangebracht kunnen worden,laat maar weten,ideetjes zijn welkom,alsook opmerkingen van dingen die beter kunnen..
Alsnog wil ik Coachke bedanken voor het fabriceren van het stuurtje,dat was net over mijn kunnen zodus..Merci Coach!!!
Nu de foto's..
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ziezo...dat was het dames en heren..!

Grtz yves,
 
Je hebt er iets héél mooi's van gemaakt en zeker op deze schaal :)
 
Beste Yves je hoeft me niet te bedanken , ik vind als we elkaar kunnen helpen hoe dan ook dan moet dat toch gewoon , ik heb er toch ook mijn plezier in gehad om te het maken zeker , ik had op dat moment het materiaal en het gereedschap , misschien kan jij me later ook eens helpen , zo zit het toch ineen
Ik ben blij dat je het kan gebruiken , Roy heeft mij vanuit Nederland ook al eens geholpen en doet dat nog , met raad en daad
Marc
 
Alles ziet er top uit Yves maar ook het stuur mag gezien worden,tja en als we elkaar hier kunnen helpen zullen we dit nooit laten...;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan