Hoofdsponsor

1/10 The Aquila ( Roman Legionary )

Hier was het wat fout gelopen door metaal kleur waar ik teveel heb op geknoeid.
Dus alles opnieuw in basiskleur met AB en kunnen we weer verder met penseel.

DSC01042.JPG

DSC01044.JPG
 
De moed niet opgeven Pascal, niet alles wat ik doe lukt van de eerste keer soms zelfs niet na vijf keer.
De basis is zeer goed om op te werken, gewoon doen en af en toe is neerzetten en vanop een afstand bekijken.
Ik durf ook wel is in een tunnelrat te veranderen door enkel door mijn loepbril te kijken.
 
Bedankt mannen en de moed weer bijeen geraapt om het gezicht opnieuw te starten met dit resultaat.
Hou er rekening mee dat dit macro is maar om bij te leren laat ik het wel zo zien.

PB230002.JPG

PB230007.JPG

PB230011.JPG

PB230015.JPG

PB230014.JPG

PB230021.JPG

kloi.JPG

Ga er verder niet te veel meer aan doen en ga verder met de kledij.
 
Ik vind het er verdomd goed uit zien Pascal.
Als ik toch een opmerking zou moeten geven dan valt mij de grootte van de slaper aan zijn rechter oog op maar zoals je zegt: het is macro , en ik doe je het zeker niet na.
 
Ben blij dat je er terug aan bezig bent, vind het al goed. Als je na de kledij toch nog beslist om iets te veranderen of te verbeteren kan je het nog altijd. Ben benieuwd naar de volgende stappen. Goed bezig.(y)
 
Bedankt en heb alle opmerkingen bekeken en daar waar ik kon aangepast.
Intussen is hij voor mij klaar naar mijn kunnen in deze.
De sleet aan de stof zal ik nog eens moeten opzoeken om dit te realiseren.
Voor de rest ben ik tevreden met dit resultaat en heb weer wat geleerd.
beoordeel zelf en opmerkingen zijn welkom, al zal ik aan deze niets meer veranderen.

PB270003.JPG

PB270004.JPG

PB270006.JPG

PB270032.JPG

PB270038.JPG

PB270039.JPG

PB270010.JPG

PB270007.JPG

PB270008.JPG

Hop naar het volgende....
 
die is toch zeer goed gelukt vind ik, bepaalde delen zijn echt al top. (y)(y)(y)
Andere ontbreekt zo de laatste 10%, maar dat is mijn persoonlijke visie natuurlijk.
Over het schilderen van stof zijn al ellenlange artikels geschreven, het blijft gewoon doen en oefenen.
En opeens zegt het dan gewoon klik. :ROFLMAO:

Een dikke kus van de juffrouw en een bank vooruit zou ik zeggen (de kus moet ge bij Cecile afhalen)
 
Da vinnek kik heel knap gedaan!
Én ik merk ook dat figuur schilderen er soms nie slecht uit ziet tot ge van dichtbij met foto's begint, en als ik deze 1/10 zie met foto's zo dichtbij 👍🏻👌🏻👌🏻
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan