Hoofdsponsor

1/35 T-70 M Early production [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt allemaal

Beyond, nee niet enkel door filters het stof bijvoorbeeld is gedaan met mig poeder :dry:
 
Zo weer een stukje verder .

De stof is allemaal gedaan met mig poeder.

T70-0161-1.jpg
T70-0162.jpg
T70-0163.jpg

Cheers,
André

Tot de volgende :-H
 
André,

Ik ben er voor 200% zeker van dat jij ergens deze tank op 1:1 hebt staan en serieus hebt geïnvesteerd in foto-trucage-materiaal.
Dit kan gewoon niet anders.
Als je met dit model deelneemt aan een "concours", dan haal je zeker de eerste, de tweede en de derde prijs binnen.
 
Shit................ ge hebt mij door :D:D:D:D:D;)

Wat de wedstrijden aan gaat daar ben ik nog niet zo zeker van deze zijn namelijk zeer onvoorspelbaar :(

Bijvoorbeeld in een wedstrijd haal ik goud met mijn Hetzer en in een andere westrijd haal ik zelfs nog geen brons;)

Cheers,
André
 
André, ik heb je al verteld hoe geweldig ik deze vind, en het is nog steeds niet anders. Onomstotelijk vind ik deze van een topkwaliteit. Het zijn vooral de kleuren die ik zo mooi op mekaar inspelend vind, jing en jang, allez hoe moet ik dat nu juist verwoorden ? Nu, je snapt het, ik ben een fan van deze !
 
Voor te beginnen Guy "thanks for the comment"

Ook heb ik besloten dat er een kleine ondergrond en een figuur bij gaat komen.
Vandaag voor het eerst eens gezichtje geschilderd heb en ik moet zeggen het resultaat is niet onaardig.
Maar ik heb wel ondervonden dat het niet simpel is voor van zo een kopje een deftige foto te maken !!

Cheers,
André

PS: de tracks zijn ondertussen ook alweer klaar.

DSC_0016a.jpg
 
Prachtig man, prachtig
Wat de wedstrijden aan gaat daar ben ik nog niet zo zeker van deze zijn namelijk zeer onvoorspelbaar :(

Bijvoorbeeld in een wedstrijd haal ik goud met mijn Hetzer en in een andere westrijd haal ik zelfs nog geen brons;)

Ik doe ook mee aan wedstrijden en krijg er soms ook noch kop noch staart aan. Soms heb ik de indruk dat men zich wel eens durft bezondigen aan vriendjespolitiek. Maar ja, waar nie ?
 
................

Wat de wedstrijden aan gaat daar ben ik nog niet zo zeker van deze zijn namelijk zeer onvoorspelbaar :(

Bijvoorbeeld in een wedstrijd haal ik goud met mijn Hetzer en in een andere westrijd haal ik zelfs nog geen brons;)

Wedstrijden zijn dan ook geen zekerheid.
Meestal, als ik een werkje af heb, dan probeer ik op verschillende beurzen/shows mijn werkje in te schrijven.
Pas na drie of vier wedstrijden probeer ik dan een gemiddelde te nemen....
En ik doe het niet voor de prijzen hoor, gewoon als een soort van bevestiging van mijn vorderingen.
Natuurlijk zou het een kroon op mijn werk zijn als ik (hopelijk) ooit eens een best of show zou hebben... Maar dat is verre toekomstmuziek denk ik :D

Momenteel blijf ik leren van modelbouwers zoals jij ;)
Bedankt daarvoor :$

Grtz,
Beyond
 
Wedstrijden zijn vreemde dingen.

Ten eerste heb je weleens vrienden politiek.

Dan komt ook weleens de persoonlijke smaak van de jury naar voren de ene houd van Tigers de anderen Shermans enz... dan kom je niet ver met een Hetzer als je deze jongens tegen komt.

En wat is het aanbod op zo`n wedstrijd dag, als er 20 Hetzers staan en een Kübel dan weet ik al bijna voor 99% wie er gaat winnen (dit als een voorbeeldje).

Als er een grote naam meedoe dan heeft deze al bij voorbaat gewonnen zonder dat jury ernaar gekeken heeft en het model het niet haalt qua kwaliteit dan anderen modellen die meedoen :angry:

En zo kan ik nog wel een paar leuke situaties beschrijven die ik zoal heb meegemaakt als deelnemer en als jurylid :nowink:

Ron
 
André,

Schitterend in een woord.

Groet,

Swa
 
en wat vinden we hier op't forum, den Dré sé!
ik dacht, eindelijk iemand gevonden die een Tom techmod T70 aan het bouwen is
sterk gemaakt Dré, daar zal mijn crap niet aan kunnen tippen



but , we shall meet again on the modelfields of flanders,
the battle is lost,but not the war

LOL wargames, euh modelgames :)
maar de volgende ga ik met evenwaardig materiaal starten,en ik zag jke bezig met een king, dus ik heb nog wel effe tijd, om mijn eigen stash aan te pakken :)
 
Hoi Peter leuk je hier te zien:D

Zo eindelijk is het einde in zicht hij is nu ongeveer voor 95 % klaar.

Hij moet nog alleen op enkelen plaatsen bij gewerkt.

DSC_0022a.jpg
DSC_0040a.jpg
DSC_0001a.jpg
DSC_0051a.jpg
DSC_0047a.jpg

Cheers,
André
 
Thanks Kurt, het zijn geen grote veranderingen dus het zal nog wel mee vallen;)
 
Chique bakske ,André :O
Goed geslaagd kerel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan