Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo dat is weer een tijdje geleden maar hier nog eens een update.
Onder tussen hebben ik weer eens verder gedaan met de weathering van de hull, op de fenders na is hij nu volledige voorzien van een pin-wash.
Tja, ik kan niets anders vermelden dan mijn voorgangers. Maar wel een vraagje.
De voorkant op de laatste foto. Moest deze niet dicht gemaakt worden met een las of iets. We zien daar de delen gewoon zoals je ze gelijmd hebt. Of is dit bij de echte ook een kier van bijvoorbeeld de pantser of zo?
Rik die echt geen idee heeft van dit soort machienes.
Rik, de achterkant dus, de bovenkant zat vast met bouten en die naad die je ziet is waarschijnlijk een beetje foto bedrog, ik denk dat dit de afscheiding tussen het bovendek en de achterste pantserplaat is.
ja ,dat ziet er goed uit hé . Heb juist eens de ganse discussie overlopen en heb al 2 zaken gezien die mijn intresse wekken, nl. de lassen en die weathering met Humbrol verf. Zal zeker uitgeprobeerd worden. Het model zal dik in orde zijn ,dat zie je zo aankomen
@ modelengeneer,deze vraag heb ik mijn ook meer maal gestelt en op foto's is te zien dat de één kant gebout is en de anderen gelast maar deze is zo dun dat ik besloten heb voor deze weg te laten.
Het zelfde verhaal voor de zijkant.
Maar in principe heb je gelijk er zou er eentje hoe klein dan ook moeten zitten
Maar ik vind dat de knalpotten van het echappement er zo braaf uitzien, waarom geen beetje "grof roestuitzicht" geven of is het de bedoeling niet ?
De rest mag zeker gezien worden !!!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.