Hoofdsponsor

1/35 T-70 M Early production [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Dominiek, de howto zal zeker nog volgen ;)

@ Eric, bedankt.

@ Beyond, gewoon blijven oefenen en blijven tips vragen dan komt de rest echt van zelfs ;)

@ Guy, ik hoop dat ik dit niveau kan aan houden dan komt het wel goe 8)
 
Zo dat is weer een tijdje geleden maar hier nog eens een update.
Onder tussen hebben ik weer eens verder gedaan met de weathering van de hull, op de fenders na is hij nu volledige voorzien van een pin-wash.


T70-0145.jpg
T70-0144.jpg

Cheers,
André
 
Het is dat ik weet dat het om een model gaat, anders had ik sterk getwijfeld.
Heel mooi stukje werk!!
 
Hier kan ik alleen maar van dromen, momenteel ;)

Prachtig werk, zeer realistisch....
Om van te kwijlen als je dit ziet....

Grtz,
Beyond
 
Prachtwerk gewoon, erg realistisch 8)
 
Tja, ik kan niets anders vermelden dan mijn voorgangers. Maar wel een vraagje.

De voorkant op de laatste foto. Moest deze niet dicht gemaakt worden met een las of iets. We zien daar de delen gewoon zoals je ze gelijmd hebt. Of is dit bij de echte ook een kier van bijvoorbeeld de pantser of zo?

Rik die echt geen idee heeft van dit soort machienes. :O
 
Rik, de achterkant dus, de bovenkant zat vast met bouten en die naad die je ziet is waarschijnlijk een beetje foto bedrog, ik denk dat dit de afscheiding tussen het bovendek en de achterste pantserplaat is.

Maar Andrè zal dit wel beamen of verbeteren.

Ron
 
ja ,dat ziet er goed uit hé . Heb juist eens de ganse discussie overlopen en heb al 2 zaken gezien die mijn intresse wekken, nl. de lassen en die weathering met Humbrol verf. Zal zeker uitgeprobeerd worden. Het model zal dik in orde zijn ,dat zie je zo aankomen;)
 
Hoi allemaal,

Alvast iedereen bedankt de leuke reacties ;)

@ modelengeneer,deze vraag heb ik mijn ook meer maal gestelt en op foto's is te zien dat de één kant gebout is en de anderen gelast maar deze is zo dun dat ik besloten heb voor deze weg te laten.

T-70_Tolyatty_041.jpg

Het zelfde verhaal voor de zijkant.

T-70_Tolyatty_037.jpg

Maar in principe heb je gelijk er zou er eentje hoe klein dan ook moeten zitten :D ;)
 
Amai dat ziet er alweer vakkundig geschilderd uit. Dat verouderen heb je toch briljant in de vingers hoor Dre. Nog progress ?
 
Thanks Guy;)

Zo hier dat ook maar snel een update ;)

Ondertussen is het model volledig ingelijnd en kunnen we beginnen met chippen.

T70-0157.jpg

Cheers,
André
 
Ik zou niet weten wat ik hier nog moet op zeggen, behalve dat het zeer mooi gedaan is, en dat ik veel bijleer...

Grtz,
Beyond
 
Dit ziet er zeer realistisch uit!
Complimenten!
 
ahum ahum .... mooi !!! churchill

Maar ik vind dat de knalpotten van het echappement er zo braaf uitzien, waarom geen beetje "grof roestuitzicht" geven of is het de bedoeling niet ?
De rest mag zeker gezien worden !!!
 
Zo het is alweer een hele tijd geleden maar toch nog eens een update van mijn T

T70-0160.jpg
T70-0161.jpg

Cheers,
André
 
Churchill, het is inderdaad een tijdje geleden, maar deze foto's zijn het wachten waard...

Prachtig effect en zeer overtuigend geschilderd.
Is dit nu enkel door filters aan te brengen?

Benieuwd naar het vervolg ;)

Grtz,
Beyond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan