Hoofdsponsor

1/16 Su-100 [wip]

benieuwd naar het vervolg van deze... Interieur is idd geen must bij tanks, maar die motor naast je model zou toch niet misstaan... zou jammer zijn van het gedane werk tot nu toe
 
Hmmm geen slecht idee Silenoz die onthouden we even zal wel een leuke stand alone kunnen zijn.
 
Indien het interieur je tegen houdt om verder te werken of het je "drive" belemmert, dan zou ik ook opteren om dit achterwege te laten.
Persoonlijk heb ik wel respect voor de bouwers die een volledig interieur scratshen, ook al zie je er uiteindelijk maar een 5% van.
Maar het is inderdaad geen must om er één te maken.
Zelf maak ik er enkel één als ik weet dat het duidelijk zichtbaar zal zijn, en dan meestal enkel hetgeen kan gezien worden op het einde :8
Voor mij is het tijd dat ik uitspaar om aan andere projecten te werken dan :D

Dus al bij al ben ik al blij dat je deze terug op de werkbank hebt gelegd om er aan verder te werken ;)
 
Ondanks mijn gigantische bouwdip ben ik weer een klein stukje verder.

Een foto voor het idee hoe klein de SU is :)
473fb92c947edcf02adc4e670b6d5942.jpg

Meeste van de onderdelen zijn beweegbaar, is voor de bouwers die graag met hun model spelen :laugh:
28896b7a2a799be1f9f2f2712644fba2.jpg

89b1b5f31dd8f005dd00c0af2400cdfa.jpg

En de stand van zaken op dit moment, de tonnen en loop wachten op een beetje putty.
059f6f40811c19de51c9e43a5518cd86.jpg

Ik ben wel van plan de meeste onderdelen met een minimum aan lijm vastte zetten dit als ik later alsnog zin krijg om het interieur erin te zetten.
 
Mooie vooruitgang Ron. De tankloop ziet er een klein beetje scheef uit; wellicht is dit speling van de foto, maar misschien toch nog even naar kijken.
 
Klopt Roy komt door de foto als je naar het snijmatje kijkt zie je dat ook de onderste lijn een beetje krom loopt :)
En de loop is gecontroleerd op een vlakke ondergrond nadat ik ook misleid werd door de foto.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan