Hoofdsponsor

Anders / onbekend Star-Wars AT-AT [!]

Een eerste rondje smurrie smeren op de body levert dit resultaat op

attachment.jpg

Ook de bovenkant moet er aan geloven

attachment.jpg

Een rondje of drie later heb ik het beest op zijn poten gezet. Natuurlijk niet zonder slag of stoot, ik had namelijk een voor- en achterpoot verwisseld :8 Gelukkig had ik het op tijd gezien en was de lijm nog flexibel genoeg.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nog een beetje roet pigmenten erover

attachment.jpg

attachment.jpg

Ook de proppenschieters kregen een beetje pigment over de vuurmonden, die zo zie ik net, nog wel een drupje zwarte verf kunnen gebruiken.

attachment.jpg
 
zeker en vast een mooi resultaat :)

mvg indi
 
Hey Tomas, het is wel slecht te zien, maar zou je de lopen van die schietgeweren niet kunnen uitboren (of is dat gedaan) ?
Nu lijken het zo precies plastieken stopjes te zijn. Voor de rest goede bevuiligingswerken die je bent gestart...
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Thanx indi

Mark, de loopjes zijn uitgeboord maar zoals ik al aangaf kunnen ze nog een beetje zwarte verf gebruiken. ik zag het pas op de foto dat de plastiek doorschijnt.
 
Jaja der komt leven in...blijf dit volgen,goe bezig...!

Grtz yves,
 
Bedankt voor de toelichting Tomas. Op de foto is het slecht te zien of ze al dan niet open zijn. Vandaar mijn vraag.

Mark
 
Hey,

Indd, we waren weer te vlug zo te zien.... :)
Mooi vordering die je maakt, de vuilafwerking komt realistisch over, goed gedaan.
Vergeet niet op de poten smurrie te leggen van zijn stappen, er blijft altijd wel iets hangen aan dat ding zijn kloefkappers..... :) ;)
 
Bedankt allen :)

Mark, foto's maken is mijn sterkste kant niet, eerder een kwestie van op goed geluk plaatjes schieten. Soms zit er dan eens een duidelijke tussen, meestal niet.

Swaken, ik heb een idee voor een ondergrondje waar er redelijk wat bazaar op de poten gaat terechtkomen. Het zal in ieder geval geen scene uit de film worden :laugh:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan