Hoofdsponsor

Anders / onbekend Star-Wars AT-AT [!]

Tomas

Well-known member
Registered
Lid geworden
25 mrt 2009
Berichten
885
De welbekende All Terrain Armored Transport uit de film Return of the Jedi. Groot, imposant, maar hij struikelt nogal snel :laugh:

attachment.jpg

Dit kitje van AMT heb ik overgenomen van iemand op dit forum. Hoewel compleet was de kit volledig los gemaakt van de gietrekjes dus heb ik nu zowel een modelbouwkit als een puzzel. 2 keer fun voor de prijs van één :laugh:

attachment.jpg

Na wat sorteren kwam ik er achter dat er ook twee schiettorens en twee snow speeders bij deze kit zitten. Leuk, kan ik the battle of hoth naspelen :laugh:
 
Leuk project.
Die zou ik ook nog wel eens willen bouwen.
 
Ahh mooie kit , die heb ik ook eens gehad , deze kit blijft goed op de markt :)
 
Schitterend,deze kit neemt je mee terug in de tijd toen we met onze mond open naar het grote scherm zaten te gapen ik volg dan ook met heel veel nostalgie dit mooi project.
 
Niet zo mijn ding maar het zal een mooi model worden. Maak je er een diorama van (met battle damage) of het model op zichzelf?
 
Ben benieuwd of je deze ook geen transformatie gaat laten ondergaan Tomas ?
In ieder geval al die Star Wars spullen blijven me nu eenmaal fascineren, dus je het er een volger bij.
Alvast veel succes.

Mark
 
Niet veel tijd gehad om hier aan verder te doen, en nog veel minder om de boel up-to-date te houden :dry: Stoem werk :laugh:

De puzzelstukjes vielen redelijk goed in elkaar, en verrassend voor een kitje op leeftijd, niet teveel plamuurwerk.

attachment.jpg

Er moet wel een beetje meer met het kopje gewerkt worden om alle onderdelen van verf en verwering te voorzien. Enige afwijking van het bouwplan is dus nodig.

attachment.jpg

De poten in hun basiskleur

attachment.jpg

De onderkant voorzien van enkele lagen verf en smosserijen

attachment.jpg
 
oooh gaaf gaaf gaaf. wil er ook wel zo eentje :D ben benieuwd hoor :)
 
Ziet er weer goed uit Tomas. Knappe start en toffe schilderwerken.
Ben benieuwd naar het vervolg...

Mark
 
Hey,

Indd, mooi geworden. AMT is eigenlijk de gelijke van het vroegere Matchbox. Ik vermoed dat dit schaal 72 is, anders lijken me dat hele grote beesten te worden... :)
Knappe vorderingen, zet je dit in diorama of als stand-alone...:)
 
Wauw dat beloofd iets mooi te worden...pure nostalgie van het grote scherm...! ;-)

Grtz yves,
 
Merci mannen :)

Waarschijnlijk komt deze op een ondergrondje, al was het maar om deze wat imposant te laten overkomen.
 
De voorbije week lijkt alsof er niet veel vooruitgang geboekt is aan deze, al ben ik er wel elke avond aan bezig geweest :wacko:

Meeste werk is in het oplichten gegaan, hier en daar even uitgeschoven maar dat wordt in een volgende sessie bijgewerkt.

attachment.jpg
 
Weer eens even bijgelezen, wat een gevaarte wordt dit.
Wel heel cool:)
 
Er zijn er blijkbaar nog veel grotere in het Star Wars universum http://www.theforce.net/swtc/walkers.html#ultra1

Wij zijn hier niet zo gelovig dus in plaats van naar de mis te gaan worden de modelbouwspullen boven gehaald :) Na een marathonsessie details oplichten was de kop er af..... of nee, eindelijk vast
attachment.jpg

Terwijl dit lag te drogen verder met oplichten, ditmaal waren de poten aan de beurt.
attachment.jpg

Toch ook weer even zoet mee geweest maar dan kon eindelijk eens met iets anders begonnen worden. Mengseltje van lamp black olieverf met thinner en aan de smos maar weer.

attachment.jpg

Even laten drogen en dan met een variatie aan penselen de boel open smeren/wegnemen.

attachment.jpg

Straks lekker verder smossen ^^
 
Hey,

Mooie vordringen ;)
Kleine vraag, heb je de body ook al geschaduwd, ik vraag je dit omdat ik niet echt schaduwen kan onderscheiden, of ik loop weer te vlug.... dat kan ook,... en moet het nog gedaan worden :)
 
Ik wilde eigenlijk dezelfde vraag stellen als Swaken.
Als de body al behandelt is, is dat slecht zichtbaar.
We kunnen natuurlijk weer te vlug zijn hé...

Mark
 
De body is denk ik nog niet gedaan. Gezien het elastiek er omheen denk ik dat hij nog ligt te drogen van het lijmen.

Mooi werk aan de poten zover Tomas...
 
Inderdaad een beetje te vlug :) Ik ben volop bezig met schaduwen en aflopers op de body. Door de schaal (1/100) is het snel te veel, dus ik ga stuk per stuk om daarna overal nog eens over heen te gaan.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan