Hoofdsponsor

1/48 Skytrain C-47. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Duitsers kunnen wel niet goed mikken :ph34r:



Gelukkig maar, want dit is een schitterend resultaat ! Zeer schitterend resultaat.

Een om trots op te zijn.
 
Minder is meer.

Minder is meer...

Hallo jongens, hier ben ik weer, met nu echt wel een laatste scheervlucht van mijn C-47. Jullie weten zo langzamerhand wel dat ik lang blijf zoeken naar de meest ideale presentatie, ik vrees soms, tot vervelens toe...

De beruchte flak heb ik weggehaald, samen met hun staafjes. Dit zijn er dus alweer twee minder, het bos-effect is hiermee verdwenen voor een stuk.

Er werd nog een naamplaatje op gekleefd, klaar is Guy.

The last flight of the Goonie bird :

301-1.jpg

302.jpg

300-1.jpg

303.jpg

304.jpg

Tot ziens vrienden ! GUnit.
 
G,

In een woord;

Superb!

Vooral de gefotoshopte foto vond ik heel sterk.

Groet,
Swa
 
Die Duitsers kunnen wel niet goed mikken :ph34r:
..................


Als hij mijn flak zal passeren zal hij toch moeten opletten hoor :laugh::laugh:

Maar omdat het zonde zou zijn om zo een mooi werk neer te knallen doen we maar alsof ;)


Heb de foto's nu al voor de zoveelste keer bekeken, en het blijft een streling voor het oog...:O

Grtz,
Beyond
 
LOL, geen echte Duitse Flak dan bij u Beyond, maar ik sluit me aan bij je opmerking. Zeer geslaagd model.

Persoonlijk vond ik de flakwolkjes wel een zeer leuke toets, but in hindsight, zijn de stokjes idd teveel.

Zeer mooi model GUnit
 
Beste vrienden, iedereen die hier zo enthousiast gepost heeft, mij heeft bijgestaan met raad, kritiek heeft geleverd, foto's heeft geplaatst, noem maar op, wil ik zeer graag hartelijk bedanken voor de moeite en de betrokkenheid.

GUnit.
 
hallo,:)

Inderdaad GUnit, dit is een prachtig werkje geworden. Zowel met de flakwolkjes als zonder is het een geslaagd stuk,alhoewel ik denk dat het stuk met de wolkjes beter was, maar dat is smaak. ;)
 
Prachtige resultaat Guy ApplausApplausApplausApplausApplausApplaus

Deze foto vind ik geweldig, kan zo in een film gebruikt worden. Het puike schilderwerk en de verwering zijn heel mooi zichtbaar :

202-1-1.jpg

Hoezo geen vliegtuigbouwer ? Na dit schitterende project wil ik u van harte welkom heten in de rangen van de vliegtuigbouwers ^^

Groeten, Pascal alias "Wet Sellery"
 
Bedankt Pascal, maar vliegtuigbouwers zijn toch een speciaal soort modelbouwers vind ik. Een klasse apart zeg maar. Ik vrees dat ik daar iets te klein voor ben. Maar ik heb veel zin in m'n Lanc. Na het huis waaraan ik momenteel begonnen ben, ga ik die misschien wel bouwen. Als tegengewicht. GUnit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan