Hoofdsponsor

1/72 Sd.Kfz.9 FAMO [wip]

En zo te zien ook bij de gereedschapskisten, of zitten die nog los?
Rare vraag misschien, maar heb je die goed gebouwd, het lijkt alsof de geleiderails voor de lades verticaal aan de buitenkant zit. Ik hoop dat ik dat mis heb!

Peter
 
@ Ron: inderdaad er kan geplamuurd worden.

@ Peter: Aan die gereedschapsbakken kan inderdaad ook wat plamuur gebruikt worden.
Ik snap niet echt wat je bedoelt met geleiderrails maar denk dat je de uitstulpingen die je op de foto ziet bedoelt.
Dit zijn klinknagels.
Door de kromming die de zijwanden van de laadbak maken kan men de gereedschapskisten niet fout monteren, hier ben ik dus vrij zeker van dat ze goed zitten .
De inhoud van deze bakken is ook enkel te bereiken via het deurtje aan de buitenzijde van de laadbak en daar deze gesloten zijn is er ook geen detail aan de binnenzijde van de gereedschapsbakken.
 
Mooi begin, ik ben benieuwd hoe je de link by link tracks op 1/72 gaat monteren zo klein! ( ik met men dikke vingers:wub:)
Succes.
 
Hoi Buzzy.

Ik weet dat de gereedschapskisten alleen van buiten te openen zijn, maar op jouw laatste foto zie je op de linkerkant van beide kasten allemaal puntjes of verticale rails zitten. Vandaar dat ik dacht dat je die platen verkeerd had gezet.
Als dit, zo als jij zegt klinknagels zijn, is er niets aan de hand, behalve dan dat ze misschien wat groot zijn voor 1:72.

Peter
(Sorry voor de late reactie)
 
aha een Famo op 1/72 !
Chique bezig.
Heb deze van Revell op 1/72 in de tijd nog gemaakt
 
Vandaag (avond of toch liever nacht) na het verjaardagsfeestje van de dochter nog even deze eens onder handen genomen na een lange tijd.
Hier het resultaat. (nog steeds veel in dry-fit)

20160317_022931_zps1zk1cd6f.jpg
 
Ziet er netjes uit.
Komt deze volledig in zandgeel? Of ga je een camo aanbrengen?
 
Deze zal als basis volledig in zandkleur komen maar dan denk ik nog een zachte camo er over denk ik.
Dit geel vond ik wat te donker en is ondertussen al herspoten in een lichtere tint. Na washe's enz word het toch nog donkerder e.
 
Heb de verf al liggen en hij heeft al gedeeltelijk een nieuw jasje gekregen.:laugh:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan