Hoofdsponsor

1/72 Sd.Kfz.162 Jagdpanzer IV L/70 (Kitbash Esci, Revell)

Status
Niet open voor verdere reacties.
attachment.jpg

Dit projectje is afgelopen ende gedaan.
Zeer tevreden over het feit dat ik terug een oud, beschadigd model een nieuw leven heb kunnen geven en ik terug een beetje meer ruimte heb in mijn rommeldoos..
Alsook een klein beetje plaats in mijn stash heb vrijgemaakt (welke intussen terug opgevuld is :8 ), door het gebruiken van de Revell kit op schaal 1/76 welke hier stof aan het verzamelen was...

Ik ga jullie enkele foto's geven van het tankje, de foto's met het ondergrondje hebben jullie nog tegoed van mij :):
Zondag zal je ze wel te zien krijgen beard

Nu dan het tankje, geef gerust jullie mening of als jullie iets zien dat eventueel nog moet/kan aangepast worden, now is the time ;)
Even toelichten dat het rode stof op de tank bewust daar gedaan is, om te integreren in het diotje (oh, da's juist, jullie hebben het nog niet gezien :laugh: :nowink: )

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Bedankt alvast voor het volgen van dit bouwtopic en voor de raad, tips, opmerkingen en steun :)
:wavey:
 
Beyond een machtig mooi resultaat man,prachtig.Ik doe het zeker niet na.
 
Mooi resultaat Xavier, wil mij niet opdringen maar ik denk toch dat een extra dark wash (met een fijn penseel) niet zou misstaan op onder meer de bovenzijde van de tank rond luiken en roosters.

Wat die rommeldoos betreft: die zal na zaterdag wel vlug weer uitpuilen.........breng maar geld mee naar de AC dat je after market kan gaan zoeken..... :laugh: :laugh: :laugh:
 
Bedankt Doomwad en Roy :)

Mooi resultaat Xavier, wil mij niet opdringen maar ik denk toch dat een extra dark wash (met een fijn penseel) niet zou misstaan op onder meer de bovenzijde van de tank rond luiken en roosters.

Zal het nog eens bekijken, bedankt voor je eerlijke mening ;)

Wat die rommeldoos betreft: die zal na zaterdag wel vlug weer uitpuilen.........breng maar geld mee naar de AC dat je after market kan gaan zoeken..... :laugh: :laugh: :laugh:

Hmm, eerst een nadenken hoe ik het aan mijn eega ga uitleggen ivm het koopspook :nowink: :laugh:
 
De tip van Erwin heb ik intussen toegepast, en het is inderdaad iets beter, bedankt Erwin ;)

Voor de eindfoto's moeten jullie echt nog minstens twee nachtjes wachten hoor of misschien maar ééntje??? :)) ;)
 
Zo, de primeur is er af, bij deze dan enkele eindfoto's van dit projectje :)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Prachtig werkstuk, ik kan hier gerust nog heel wat van leren.
 
Het voertuig vind ik super maar de ondergrond en de muur bekijk ik nu al een tijdje en er klopt iets niet vind ik. Het is vooral de muur waar ik me op concentreer en die ziet er niet zo realistisch uit.

Ik weet dat je al een hele tijd meedraait in de modelbouwwereld en ook met wedstrijden succes heb dus ik hoop dat je me die opmerkingen niet kwalijk neemt.
 
Geen nood hoor Mr.Artex, om eerlijk te zijn is de muur na deze foto's nog iets bijgewerkt (Ik let er nu pas op :8 ).
Alsook is er nog een wegwijzer bij geplaatst...
Zal morgen eens kijken om nieuwe eindfoto's te maken ;)
 
Ziet er goed uit ;) voor een Beyond werkje :D ;)
 
Eindelijk even de tijd genomen voor nieuwe foto's te nemen vanhet uiteindelijke resultaat.
Veel is er niet veranderd, behalve dat het huis een laagje wit (pigment) heeft gekregen. Ik heb pigment gebruikt omdat dit naar mijn gevoel iets beter de structuur weergeeft van verf welke op buitenmuren gebruikt wordt. Zo verkreeg ik ook, naar mijn gevoel, een beter resultaat waar het afgebrokkeld is van de bakstenen.
Verder liggen er nog enkele wegwijzers op de grond :)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie foto's Xavier, een geslaagd project als je het mij vraagt. Je model heeft een waardig nieuw leven gekregen!
 
Hey,

Wat je allemaal met een simpel kitje kunt doen, allez, simpel...😀
Dat is een zeer mooi projectje geworden waarbij de tank een tweede leven heeft gekregen... Goe uitgevoerd😉
 
Mooi werk...😈
Btw ben je met deze jongen in de prijzen gevallen op de beurs...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan