Al enige tijd geleden dat ik nog iets heb gepost in dit topic, bijna 5 jaren..

Deze heeft dus lang genoeg als shelfqueen doorgebracht, en ik las de laatste tijd veel topics waar shelfqueens aangepakt werden, en kreeg zo het idee om ook eens werk te maken van enkele queens... (Merci Erwin

)

Deze had dus nog tracks nodig. Aangezien de bestelling nooit is aangekomen had ik besloten zelf tracks te gieten in resin, maar een groot deel was niet goed uit de mallen gekomen, en toen nieuwe gieten kon in niet wegens geer resin meer.
Nu heb ik het ontbrekende stuk track vervangen door een donor track van een totaal andere tank.
De camouflage welke is aangebracht kan ik niet met zekerheid plaatsen in Hongarije, maar bij deze voor mij niet zo belangrijk.
Van mijn zus had ik onlangs enkele tankjes gekregen van Deagoustini, waar hier en daar enkele tussen zaten met ontbrekende of afgebroken onderdelen. Zo ook deze Jagdpanzer IV. Van deze heb ik enkel het ondergrondje behouden, wat bewerkt met verf en tufjes gras en mijn tankje erop geplaatst. Figuurtjes komen uit de vooraad en zijn vermoedelijk Esci en Matchbox.
Zo, ik ben tevreden dat deze niet langer meer als Shelfqueen door het leven moet.
Enkel eindfoto's beschikbaar, sorry.