Hoofdsponsor

1/72 Sd.Kfz. 11/1 Borgward m. Le.FH18/18m (Esci + Zvezda)

ERVARING
Redelijk wat ervaring, maar ik durf nog wel eens te prutsen...
BOUWWIJZE
Herstellen met wat er te vinden was in de rommeldoos en/of scratshen
BOUWBUDGET
€ 0,0- , alles wat ik nodig acht voor dit model wil ik uit de reserve- onderdelendoos halen of scratshen
BOUWSTATUS
AFGEWERKT
COMMENTAREN
Velen komen en gaan, maar laten zelden een woordje staan....
Ik sluit mij hierbij aan, rest van het model vind ik zeker wel geslaagd.
 
Hmmm,jah, jullie hebben misschien wel gelijk :unsuree:
Maar voor deze rebuild zal het goed genoeg zijn, ik ga hier geen drama over maken en het zo laten.
Uiteindelijk is het geen wedstrijdmodel, maar een rebuild dat, al zeg ik het zelf, er nu beter uitziet dan voorheen.... :giggle:
Bedankt wel voor de reacties, ik neem de info mee naar volgende modellen en zal proberen om fijner materiaal te vinden voor dit doel :winking:
 
Zo, dit model hou ik voor afgewerkt.
Zoals altijd kan er wel het één en ander beter, fijner, mooier,... maar voor een rebuild ben ik tevreden. Na x aantal jaren stof te hebben vergaard in de rommeldoos kan ik er eindelijk terug van genieten.
Nog enkele foto's in daglicht en dan op naar de volgende.

1.049.jpg
1.050.jpg
1.051.jpg
1.053.jpg
1.054.jpg
1.052.jpg
1.055.jpg
1.056.jpg

Bedankt om te komen kijken, nog meer bedankt om te reageren.
:wavey:
 
Weer een mooi opgeknapt (y)
 
Mooi dat die weer een volgend leven heeft gekregen.
 
Dank jullie voor de reacties met lovende woorden.
 
Altijd leuk en aangenaam om te lezen dat het eindresultaat wordt gewaardeerd, waarvoor dank :-)
 
Ik weet dat ik reeds gemeld had dat dit model afgewerkt was, en in feite was dat ook zo, enkel de presentatie, zo op een sokkel, voelde niet goed.
Dus had ik besloten om een ondergrondje wat structuur te geven en zo een beetje de setting aangenamer te maken om naar te kijken.
Geen grote werken, hier en daar enkele kleine steentjes op gekleefd, dan alles ingesmeerd met desert sand pasta van Vallejo en na droging alles wat opsmukken met washes, drybrushes en poeders.
Het is niet hoogstaand, maar op deze manier is het toch mooier staan op de kast, niet?
Bij deze definitief afgewerkt :giggle:

IMG_20230521_160943141.jpg
 
Een ondergrondje is steeds weer een meerwaarde vind ik hoe groot ook.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan