Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Revell 1/12 Shelby GT500 van Interceptor

  • Onderwerp starter Interceptor
  • Startdatum
Hey mark
Dat heb je jammer genoeg met scratch e :)
Maar als ik het resultaat zo zie dan zijn het drie welbestede uren :)
Doe zo voort..
 
Ja, dat is het "nadeel" van scratchen... Het is ongelooflijk tijdverslindend. Het eindresultaat is echter altijd wel uniek...
Allen bedankt voor de toffe reacties.

Mark
 
Mooi scratchwerk.
Wat heb je gebruikt voor de kabel van de radio?
Nog veel succes met deze prachtige build.
mvg Bruno
 
De gebruikte kabel is een stukje draad met bekleding van 0.8mm dat uit een oud toestel is gekomen.
Ligt misschien al 2 jaar in mijn scrap-box maar heb er nu een toepassing voor gevonden.

Mark
 
Schone verbouwingswerkzaamheden hier, dat mag ik wel. Gaat een knap resultaat worden.
 
MA-GI-STRAAL !

Amai Mark the beast is los ! Prachtig scratchwerk van de rambumper, fijne zeteltjes, en waar ik helemaal van weg ben, de oproepinstallatie in het dashbord.

Jij moet niet twijfelen aan je kunnen, zie wat een bouwkunsten !

Groetjes van Guy.
 
:$:$:$ Bedankt voor de complimenten mannen. Ik ga er gelijk van blozen...

Mark
 
Ja, dat is het "nadeel" van scratchen... Het is ongelooflijk tijdverslindend.
hoe dat ge het weet !

Wel een ferm beestje dat ge hier in elkaar aan het steken zijt Mark.
Het sratchen hebt ge goed in uw vingers.
Knap en verzorgd werk
 
Vandaag nog een paar uurtjes kunnen spenderen aan het inwerken van de geluid- en licht installatie.
Veel prutswerk en een klein tegenslagje omdat ik m'n eigen kracht dus niet ken.
Had het geluid- en lichttoestel door de houder in de console geduwd. Je raad het al zeker die houder was wel al gelijmd...
Heb gelukkig het houdertje losgekregen zonder schade, zodat ik dat gewoon terug heb kunnen lijmen na het opvissen van het toestel...
Foto's zeggen meer dan woorden dus :

attachment.php

Het aanbrengen van de kabeltjes en het aanduiden van de plaats voor microfoon en lichtbediening.

attachment.php

Licht- en geluidbediening op hun plaats en de zetels eens gepast.

attachment.php

Zelfde als voorgaande maar vanuit een andere hoek.

attachment.php

Mijn toezichter der werken en mijne beste vriend...

Vragen opmerkingen ? Shoot (maar niet met scherp hé, heb geen kogelwerende vest aan zulle...

Mark
 
A nice een terriër. Mooi werk Mark ziet er kant uit.
 
dat is leuk je hond als collega dat meot vonke geven
 
Prachtig mark wat je al gemaakt hebt, moet ook wel met een toezichthouder, leuk is altijd je beste vriend.
 
Knap werk Mark. Ik heb ook altijd mijn beste vriendin (die met 4 poten ;) ) bij mij als ik aan het modelbouwen ben. ^^
 
Ik kom nu pas eens piepen. Eigenlijk een schande, maar ik ben niet zo'n autofreak.
Maar als ik je werk hier aan je Shelby bewonder, bewonder ik tegelijkertijd de Shelby zelve. Mooi bakske.

En ik beloof plechtig dat ik vanaf nu regelmatig zal komen neuzen naar je vorderingen.

Grts,
Joost
 
Mark..ben persoonlijk ook geen autofan zoals ook onze voorgaande vriend aangeeft maar ik weet wel dat het werk dat je hier levert TOP is...!!!
Die details zijn vakmanschap en maken het voor mij als leek herkenbaar met de realiteit!!

grtz yves
 
Euhhh, Joost en Yves :$:$:$:$:$, ik begin er echt van te blozen...
Bedankt voor de complimenten mannen.
We doen ons best hé...

Mark
 
Jongens (en meisjes ook uiteraard), de meesten van jullie zullen wel op de hoogte zijn van de problemen waar ik het afgelopen jaar mee heb te maken gekregen.
Bij de laatste beroerte is er dus wel degelijk iets meer fout gelopen dan ik zelf had gedacht en ondertussen ook heb kunnen ondervinden.
Ik ben dus bijna al mijn scherpte zicht, diepte zicht, nachtzicht en breedtezicht kwijt. Ook is er nog van alles fout met de kleurperceptie.
Sommige kleuren lijken wel fluorescerend te zijn en anderen zeer dof... Aan het sprankeltje goede hoop dat er mij is gegeven, klamp ik mij dan ook vast.
Hierbij is mij gezegd dat de hersenen tot twee jaar na een infarct de capaciteit tot herstel hebben.
Ondanks dat de Shelby een flinke schaal is (1/12) zijn er toch teveel van die kleine detail stukjes (aangekocht) die ik er wil in verwerken.
Hierdoor heb ik dan ook de beslissing moeten nemen om mij terug te trekken uit de groepsbouw.
De Shelby gaat voorlopig terug de verpakking in, samen met alle onderdeeltjes tot er voldoende beterschap in de ogen is om verder te kunnen bouwen.
Het modelbouwen op zich gaat ook op een laag pitje verder verlopen.
Gelukkig heb ik nog een aantal 1/8 modellen, waar het iets makkelijker mee (ver)werken is.

Mark
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan