Ondertussen weer wat gevorderd met de FT. Het samenstellen van de onderdelen en het nodige mopperen om alles goed te laten passen en het corrigeren van een klein bouwfoutje
Als eerste de koepel in elkaar gezet dat was niet het makkelijkste werkje door al die losse platen en werd dus een twee stappen plan om alles goed uitgelijnd te krijgen.
Toen begonnen aan het motor compartment.
En kwam een bouwfout tegen, was het de instructies of ik die de fout in was gegaan ik hou het er maar op dat de fout bij mij lag ik had dus de onderzijde motorblok verkeerd om gelijmd
Toen paste alles net wat beter en heb de rest van het werk aan de binnenzijde afgemaakt.
De zijkant was zo krom als een banaan en heb daardoor drie dagen in de lijmklemmen gestaan dus elke dag een stapje verder verlijmen.
Als laatste de luiken deze heb werkend gemaakt door middel van een 0,5mm gaatje door de scharnieren te boren en toen en 0,5mm koper staafje erin te steken.
Ik liep nog even met de gedachte om Pierre op de bestuurdersplaats te plaatsenn maar of Pierre is te groot of de FT te klein
Nu nog wat klein werk aan de buitenzijde en kan hij de verf.