Hoofdsponsor

recyclage plug ( DONE )

Status
Niet open voor verdere reacties.
René, ik denk dat die zeker voor de Blauwe Wimpel gaat. :)


Man, wat is ze mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Droop
 
Thx Luc, vrouwtje vond mijn naaiwerk ook geslaagt, dus van morgend even een nieuwe kussensloop voor de hond zijn nest gemaakt :D
 
Thx Luc, vrouwtje vond mijn naaiwerk ook geslaagt, dus van morgend even een nieuwe kussensloop voor de hond zijn nest gemaakt :D
En wat komt daarna? Een schoon kleedje? :laugh::laugh:
Jaja, pas op want voor je het weet heb je de smaak te pakken, René.
5.gif



Droop :D
 
:D:D:D...is er een wedstrijd aan verbonden, :D voor het merk onder die schaar ?? :33: 'Kzou het echt nie weten,.....:ph34r:
En zo te zien, strak gaan zeilen geloof ik
groetjes
Ward
 
Thx Ward, Michel test vaart komt er aan ondertussen nog een zwaarweer tuig maken, want met 1,1 m² voor 15 kg zal ze wel rap aan de limiet zitten.
Zeiltjes naaien doe ik ondertussen al lang, eerste tuig van mijn eerste 1/1 boot is van 37 j geleden, alu buis als mast met gordijnrais als track en plastiek gordijn glijders als leuvers en dan in koksijde de zee op, man geeft dat een kick 8)

11-13-2009_052.jpg
 
Zeiltjes naaien doe ik ondertussen al lang, eerste tuig van mijn eerste 1/1 boot is van 37 j geleden, alu buis als mast met gordijnrais als track en plastiek gordijn glijders als leuvers en dan in koksijde de zee op, man geeft dat een kick 8)
Gewoonweg prachtig! :)


Droop
 
yep volgende week gaat rené borduren of kantklossen :laugh:
 
Komt allemaal op het zelfde mannen, niks geeft zo veel plezier dan iets zelf maken en als je dat plezier dan nog kunt delen met zielsverwanten :D
K' hebt het weer word toch wel filozoof in mijn oude dag :-$
 
De zeiltest

Dit is het medium GZ , bij weinig wind blijven de doorlopende zeillatten na het overstag gaan in de verkeerde richting staan, zoals ook gebeurt met de 1/1 zeilboten, een man in de mast op 25 m hoogte springt dan aan een lijn hangend met zijn beide voeten op de zeillat zodat de bolling naar de goede kant staat. Aangezien ik geen kabouterkes :laugh: heb gaan we nog een GZ maken met zeillatten alleen in het achterlijk

[video]http://www.youtube.com/user/ISOLA2RJ[/video]

003.jpg

005.jpg

001.jpg
 
Ziet er werkelijk schitterend uit René en ook het filmpje is mooi (en ook het gras :) :) ).
 
Thx Wim, heb mijn filmtje van lengte geknipt met een nieuw prog, maar Y-tube wou het niet uploaden, moet dit nog uitzoeken :D
 
Proficiat met de vaartest René. Ze ziet er mooi uit op het water.
 
Hoi René,ik zie dat je er reeds een vaartest hebt mee gedaan.Ze is toch mooi zenne man.Weer eens schitterend van je he.
Patje.
 
Thx Wim, heb mijn filmtje van lengte geknipt met een nieuw prog, maar Y-tube wou het niet uploaden, moet dit nog uitzoeken :D

Geeft niets René :), het heeft iets herkenbaars voor mij :).
 
dat ziet er goed uit rene.

ik zie dat je schip zelf met veel zij wind tog mooi recht blijft gaan, bij mij gaat het eerst een beetje zijwaards en moet ik een beetje tegen sturen tot ze een beetje vaart maakt.

dit heeft waarschijnlijk met de schaal te maken omdat de kiel niet dik genoeg is denk ik.


met pingsteren is er in het statspark te turnhout statsparkfeesten en daar ga ik ook mee varen ook john komt daar altijt heen met zijn boot mischien kun je ook afkomen ?
je kunt wel eens aan john vragen of het nog kan .
 
Thx Dirk, eerst naar opzij drijven gebeurt met ieder zeilschip als het stil ligt, dat heeft niets met de dikte van de kiel te maken wel met het oppervlak. De kiel kan maar efectief werken als er snelheid door het water gemaakt word.
Turnhout, is daar plaatst om met de auto tot dicht bij het water te komen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan