Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tuurlijk Roy, anders zouden we er toch niet aan beginnen? En ik heb er 4 liggen.Typisch avontuurlijk resinkitje, volgens mij vind je het stiekem ook wel een beetje leuk![]()
Ahh nice , the Honey Badger is looking good, you doing it in overall Dark Earth
Daar hebt ge ook wel een deftig vergrootglas voor nodig... Kit ziet er meer dan deftig uit.Beetje verder gewerkt: interieur geschilderd van de lower en upper body alsook de turret.
Bekijk bijlage 437579
Bekijk bijlage 437580
Bekijk bijlage 437581
Het interieur van de Ratel is lichtgroen en ik gebruikte hiervoor Vallejo Pastel Green.
Niettegenstaande de ondergrond resin is en er een grijze primer op ligt, was het precies of de verf er in gezogen werd. Er liggen derhalve niet minder dan 3 lagen Pastel Green op.
Nog even kijken of de turret past op upper body:
Bekijk bijlage 437582
Ondertussen ook ramen geplaatst aan de cockpit en deze lichtjes aan de binnenzijde ingestreken met Vallejo Green Tail Light teneinde het groenige effect van gepantserd glas te bekomen.
Na de nodige sessies passen en aanpassen konden tenslotte de upper en de lower body samengebracht worden:
Bekijk bijlage 437586
Bekijk bijlage 437583
Bekijk bijlage 437584
Nu nog de juiste tint verf vinden want er is veel verschil tussen de set van Hataka en hetgeen je ziet op reportages.