Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vergeet de bedrading niet van de motor en zeker de soupappen op de banden niet hé Stropken. (Laat U niet afschrikken hé dat is een IPMS Gent grapje.)
Ik vind dat je goed bezig bent maar vergeet de details zoals die gietnaden niet.
Het is idd opvallend dat al die Britse legervoertuigen zo hoekig waren, de eerste reden daarvoor is anders simpel: zo kon men snel en goedkoop voertuigen bouwen, zo werden tijd en geld bespaard omdat er geen persmallen nodig waren... de schuine vlakken tenslotte hebben dan weer als reden om de impact van kogels en granaten te verminderen.Nu vraag ik mij eigenlijk af waarom er zoveel schuine vlakken aan dat voertuig zijn? Had dat een reden ?
Nette build tot hiertoe vind ik
Ik weet het Erwin: wie niet waagt, ...
Tijdens de laatste vergadering had ik al een boomke opgezet waar ik de bougiekabels naar toe moet leiden (als ik zo ver ga detaillleren). Ik weet: in principe naar de 'delco' (=verdeelkap), maar ik kan dat niet identificeren en van de mecano's in de club heb ik ook geen uitsluitsel kunnen krijgen.
Maar dat zijn zorgen voor later. De griep heb ik ver afgeschud, volgende week kan ik weer in de kelder kruipen