Hoofdsponsor

1/35 Panzer 38(t) Ausf.G Tank with Interior Details #6290 [wip]

merciekes! Het scheelt een hoop tijd é Beyond. De helft van mijn tijd ging op aan het zoeken en uithalen van materialen en zo. Nu plof ik me neer en als ik 10 min werk, dan heb ik ook 9.30 min gewerkt. Ongelofelijk hoeveel verschil dat maakt.
Geen excuus meer, der zal dus iets afgewerkt moeten worden. :-)

Het is een persoonlijke smaak, maar ik vind de verwering nogal aan de zware kant.

Eén en ander kun je nog wat vergoeilijken door het in een "muddy" diorama te plaatsen.

Ik hoop je niet te affronteren, maar heb het liever te zeggen zoals ik het denk. Verbeteren doe je enkel door "negatieve" kritiek om te zetten in positieve energie.

Groeten Rik

Nee, heb helemaal geen probleem met je opmerkingen.
Maar hem nogal zwaar bemodderen was mijn bedoeling.

Het is mogelijk dat er wat modder op een tank terecht komt maar dat gebeurt dan wel van beneden naar boven. Daardoor kan er aan de onderrand van de koepel niet meer modder hangen dan de zone daaronder. Verder ziet je tank er heel goed uit.

Mja, kweet het zo niet. Van onder is het aangedroogde modder, op het bovendek is het meer opgedwarreld zand en stof van onverharde wegen. Of das de bedoeling.

Ik vind hem persoonlijk niet zo slecht, misschien op boven opgelegen delen iets lichter van kleur maken zo dat het meer op stof lijkt.

Grtz Bart.

Persoonlijke mening: lijkt mij wat te egaal in bruin tinten zeker op de bovenzijde van de tank. Zou eens kijken om ze lichter te maken door ze te laten aflopen, dus met een vochtige platte borstel de kleuren naar beneden trekken. Nadien de naden en dergelijke accentueren met een zwarte wash.
Tevens zou ik een vervanging zoeken voor de antenne die wat te dik lijkt.

Terug
Bovenaan