Hoofdsponsor

1/32 Nalach Evil Shadow [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik de eerste zag dacht ik onmiddelijk dat dit misschien wel iets is voor u om bij het die van uw schoonmoeder bij te voegen omdat u toch zelf spreekt van de sockel uit te breiden. In elk geval al een goed resultaat tot nu toe.
 
Deze zijn gekocht, heel veel jaren geleden bij Nieuwhuizen in Rotterdam, bij de meeste Hollanders bekend.
Kosten toen 299.00 gulden.
Ik zag dat er pas een op e-Bay voor rond de $399.00 is verkocht.
Maar ook deze:

http://www.ebay.com/itm/SILENE-DEVI...906200441?pt=Model_Kit_US&hash=item20cea9fd79

Hier een paar links, gelijk met wat over het model.

http://wyrd-games.net/photopost/showphoto.php?photo=1194

http://www.resincreations.com/cpg146/displayimage.php?album=67&pid=553#top_display_media

Ik heb de mijn vergeleeken met die op de e-Bay.
Dat is een copie van de origineel.
Het gieten is niet goed gelukt.
Vergelijk het hoofd van de duivel maar met de twee laatste links en met die van e-Bay.
Maar het scheelt wel een hoop geld :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na het zien van deze thread weet ik begot niet meer waarom ik eigenlik panzers bouw...
 
Ferme schoonmoeder Tomas. Zou die precies niet graag in het donker tegenkomen...:D
En in het volle daglicht nog minder :laugh::laugh::laugh::P.
Gewaagd figuurtje. Benieuwd wat je er van maakt.
Begin is al veel belovend.

Mark

In het donker en op de tast weet ik niet of ik dat wel zo erg zou vinden...vree goeie houvast aan die pr...
 
Verbeek; Pfew, veel te duur voor mij. Misschien ooit als ik wat beter weet wat ik doe :laugh:

Bubblegum, bedankt :)

Buzzy, komt geen ander figuur bij ;)

Philipson, zo duur zijn ze niet en ik gebruik geen speciale kleurtjes of materiaal. Enkel wat ik al gebruik voor auto's, vliegtuigen, tanks,.... Dit is een leuke afwisseling.

Guy, stevige meloenen hé :laugh: Ik vind het eigenlijk niet passen bij de rest van haar stijl, denk dat theezakskes beter zouden staan :laugh:

Gisteren de slierten, de mond, ogen, nagels en tepels een kleurtje gegeven. De huid heb ik ook opnieuw gedaan maar zie nu dat ik een stukje vergeten ben op haar pols. Daarna begonnen met schaduwen met donkergroen, bijna zwart.

P1190003_zps608150a7.jpg

P1190001_zps0966bc6b.jpg

De vleugels nog verder aangepakt. Deze ga ik laten voor wat het is, ben zeer tevreden met hoe het er uitziet en denk dat als ik verder ga, ik de boel ga verk***en.

P1190004_zpsa1bd4b70.jpg

P1190002_zpse3f7decd.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tomas dit wordt een pracht van een figuur ;)zeeeer mooi schilderwerk........;);)
 
[MOD AAN]Tomas, beetje taalgebruik aanpassen, er zijn ook jongere lezers van de topics, heb het nu voor jou gedaan[MOD UIT]
Netjes qua schilderwerk. Begrijp wat je bedoelt met "tevreden met het schilderwerk, anders ga ik het ver****en".
Je eigen gevoel is meestal een zeer goede leidraad.

Mark
 
:$ Sorry Mark, kzal het nooit meer doen. Toch bedankt voor de lovende woorden.

Spaander, jij ook natuurlijk :)

Gisteravond nog wat verder gewerkt aan de schaduwen. Ik hoop deze straks hier en daar nog wat af te zwakken, werken in de eetkamer is leuk want hier is het warm maar het licht is toch niet je dat.

P1200003_zpsdedafaa3.jpg
 
Goed bezig Tomas, je zou ook moeten proberen enige delen terug op te lichten.
iedereen duidt schaduwen aan en dit lukt bij jou ook vrij goed, ik heb een van je foto's een beetje geshopt om het te proberen duidelijker te maken. Het best gebruik je daarvoor het mostertgeel dat je als basis gebruikt hebt met een heel klein beetje wit in zeer dunne lagen. Het is natuurlijk maar een voorstel.

attachment.jpg



Grtx Jan
 
Hey Jan, bedankt voor de tip :) maar ik was me er al van bewust. Zoals ik al zei ga ik proberen om de scherpte van de schaduw wat af te zwakken en dan hier en daar nog wat highlights aan te brengen. Ik zie wel een paar plekken die je aanduidt waar ik zelf nooit aan zou gedacht hebben dus bedankt daarvoor.
 
Tomas,

Knap schilderwerk tomas, ziet er goed uit.
 
Merci Bart, ik ben er zelf ook wel content mee. Al zie ik ook dingen die ik de volgende keer anders ga aanpakken maar dat hoort er allemaal bij hé :)

Gisteravond nog wat bezig geweest met mijn schoonmoeder, ik heb de tips van Jan gebruikt en hier en daar een hooglicht aangebracht. nu lijkt dit niet zo duidelijk op de foto, en ik was ook een beetje terughoudend om niet te ver te gaan.

P1210005_zpsdc8f77ba.jpg

P1210010_zpsac3fecfd.jpg

Ik ga het straks nog eens tegoei bekijken en dan beslissen of ik er nog mee verder ga. Net zoals met de vleugels wil ik het natuurlijk ook niet verpesten nu.

Waar echter het grootste deel van mijn avond naartoe is gegaan gisteren, spelen met klei :D

P1210004_zpsd4608cc1.jpg

Het middenste gedeelte is een doorgetrokken stuk van het resinvoetje dus zou straks perfect moeten passen :8 Voor de rest wat rotsen en vloeiende lava, lekker warm in deze koude dagen :laugh:
 
Thanx Buzzy :)

Gisteravond verder gegaan met het kleibrokje nadat ik eerder de barstjes had opgevuld. Na de primer heb ik de rotsen in verschillende kleurtjes gegoten; zelfde als het resinvoetje; en alvast de lava in het wit gezet.

P1230003_zpsb859a8c6.jpg

Voordeel van acryl is dat het vlug droogt en je dus snel verder kan. Dat heb ik dan ook gedaan met deze twee kleurtjes.

P1230005_zps4fa593e5.jpg

Lekker verdund, en smeren maar :laugh: Na het eten de rotsen voorzien van matte en de lava van blinkende vernis.

P1230006_zps7ca5d7e2.jpg

terwijl dit lag te drogen mijn schoonmoeder haar vleugels gegeven en ze definitief vastgeplakt aan haar resinvoetje. Vervolgens alles op het kleivoetje gezet en er achter gekomen dat de klei een beetje gekrompen was :8 Beetje bijgewerkt hier en daar en viola:

P1230008_zpsc5473031.jpg

P1230017_zps9e859a8f.jpg

P1230018_zps08b573cc.jpg

P1230024_zps038d1514.jpg

P1230025_zps0f953353.jpg

Nog even een sokkeltje zoeken/maken en ze kan de kast op :laugh: Op naar de volgende!
 
Ziet er goed uit Tomas. Alleen jammer van de nogal donkere foto's. (Lag aan de PC, thuis betere kwaliteit kunnen zien...)
Ga je nu aan de rest van de "schoon" familie beginnen ;):laugh::laugh: ?

Mark
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan