Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Naden vullen gaat perfect met CA lijm, en kun je beste aanbrengen met zo'n systeem die bij je passer zit.
Doe gewoon een beetje CA lijm in een potje, draai de beentjes van die passer zoals op foto meer dicht, en dip in de lijm, j zal zien dat er nu lijm opgenomen is door dit passer ding
Loop nu langs de naad en je zal zien dat je zo mooi de naden kan opvullen, is en zeer mooie tip die je hier ziet, heb ik eens ergens gezien op een filmpje.
ja idd Dirk dat filmpje zag ik ook en idd het gaat zelfs snel ook,ik dacht zelfs dat dit zijn toestelletje was om te lijmen zo ook.
Héhé thanks, en jah hij blijft wel in dat witte kleurtje, was al wel wat beter dan dat beige dat ik er eerst had opgezet... Dat bleek later (droog) veel te donker te worden.
Heb ondertussen de wielen enzo al gekleurd en ga die er binnen 4 uurtjes op monteren en dan maak ik weer een nieuw prentje
Mvg
Glenn
HéhéIs dan ook 'n super naam hé! ;D
En mjah onderkant heb'k paar naden opgevuld maar niet echt geplamuurd.
Sffs de wielen eens doen seh en nieuwe fotootjes trekken![]()
Onderkant is nog een beetje bijgewerkt, moest nog iets opkomen. Dat staat er nu op. Dan straks toch wielen proberen en dan kunnen we weer verder hé... Ben wel een prutsding kwijt dat weg is gesprongen![]()
en wat is dat stukje?????
Zal ke zoeke via google dan zie ik het wat ge bedoeldWel op de vleugels bovenaan, Kant zelfs ni vinden op foto's tis zo'n mega klein haakje aan weers kanten... Maar ééntje kan ik ook niks méé hé
Grtjs
Hey,
Dat ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar ik vermoed dat rond de streep achteraan uwen plakband nog rond zit, kan dat??
Indien schoon geplakt (de plakband), zal dat zeker goed komen, doe zo verder.![]()