Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had net hetzelfde gevoel.....
Neen, alles ziet er goed uit, maar persoonlijk zou ik nog meer gaan oplichten en schaduwen.
Ik dacht dat ik je dit heb uitgelegd in Affligem hoe dit tewerk gaat, of ben ik daarmee mis???
Het probleem is dat ik daar zoveel mensen heb gezien dat ik niet meer weet aan wie wat heb uitgelegd....
Maar mocht je besluiten om je figuren zo te laten, ze zijn wel prachtig, dus ben je op goeie weg
die komt inderdaad recht uit Allo Allo, Officer Crabtree dacht ik dat die noemde
Heel mooi werk Pascal, echt waar, deze is absoluut een parel in wording
dank voor reactie maar zoals gezegd was agent geen gemakkelijke omdat er aan neus gesneden is en mond bijgesneden en karaktertrekken moet je er in schilderen en zover ben ik nog niet Swaken als ik u zie wil ik het wel hebben over oplichten en schaduw want is toch ook een beetje smaak ik zie soms figuren waar het extreem word gedaan en is toch smaak maar overgang is wat anders en dat kan altijd beter, waar ik elk figuur rekening probeer mee houden.
Nu had ik heel graag jullie reactie over fiets want dat is nieuw en hoop dat die meevalt.
ook Mercedes word afgedankt in dit diorama omdat ik voorkeur heb voor citroen maar maak hem wel af in oefentopic. grt
ziet er niet slecht uit, komt daar nog een mannetje op, of staat die langst de kant van de weg, of is dit de fiets van de taxi?
Want als hij gewoon daar zou staan moet je nog een pikkeltje instaleren he
Wel Roy daarom was het ook mijn vraag voor reactie fiets. Het materiaal is van die tijd en ze hadden gekleurde fietsen maar twijfel ook nog steeds over kleur fiets maar van bakje kan het wel daar is ongeveer foto van
Pascal. allereerst complimenten hele mooie fiets de kleuren kloppen ook, naar mijn beleving.
Ik wil geen afbreuk doen, wat ik net te modern vind is de reserve pomp, onder de stang van trapkast naar stuurkast.
Een fiets voorop, dan zou ik voor een fietspomp, zo"n zwart ding op een plankje kiezen. Het is Parijs, maar rond 1971 kwamen die in beeld in Nederland. Was ook het eerste wat gejat werd.
Misere in Parijs, natuurlijk een fietsbandenpomp erbij,
Prachtige fiets geworden.
Lijkt mij op eerste zicht ook ietsje te modern van kleur en heb ook wat twijfels over de plaats van de fietspomp maar vermits ik geen referenties heb kan ik je maar steunen.
Fijn dat je ook aan de remleiding gedacht hebt.
ongelooflijk gedetaileerd,deze fiets maar kan het niet zijn dat het zadel te ver naar voor staat,ik denk dat de zadelstang normaal ongeveer in het midden van het zadel staat? Grtz Staf.............................
dank voor het meedenken over fiets want het is interessanter als het juist is .
op foto's die ik gevonden heb schijnt er toch verschil tussen plaatsing pomp.
De Duitse heeft ze op de buis zoals hier( 1ste foto ) en de Fransen dan meer vertikaal achterste buis. de kleur zou kunnen volgens de koersfiets op de achtergrond tegen muur (zie 1ste foto) niet zo duidelijk maar als je foto vergroot zie je het wel.
een witte pomp vind ik nergens terug en is bijna met zekerheid niet juist en dat maakt het zo modern en heb dit veranderd wat volgens mij aannemelijker is maar in de toekomst zal ik pompen gewoon verwijderen en dat is altijd juist bij twijfel.
Staf wat het zadel betreft sloeg ik in paniek maar het kan ook zie foto (oef in deze) grt
Bewonderens mooi Pascal ,echt waar...prachtig gedetailleerd en om nog eens terug te komen op de figuranten,zeer mooi geschilderd...om nog maar te zwijgen over de bouw van fiets en het karretje...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.