Hoofdsponsor

1/72 Messerschmitt 410 (Matchbox) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blanke lak komt uit een spuitbus, dus niet op waterbasis :nowink:
Heeft 3 dagen uitgehard...
Van de haarlak moet ik eens kijken, maar moet wel zeggen dat ik die bus al verscheidene jaren tussen mijn spuitbussen heb staan...
 
Je hebt ook spuitbussen op waterbasis tegenwoordig. Weet niet hoe oud je busje is! Spuit de haarlak eens op een effen ondergrond! Kijk hoe die opdroogt.
 
Zopas de laatste stukjes vast gemaakt (canopy en antennedraad :06: )
Deze is dus afgewerkt :ph34r:

Heb nog een passende ondergrond gevonden voor de foto shoot ;)
Hier al een voorproefje, de rest is te zien in de galerij: Eindfoto's
DSC08137.JPG
DSC08138.JPG
DSC08146.JPG
DSC08148.JPG

Nu nog een passend ondergrondje maken.....
 
Laatst bewerkt:
Ondanks het ongewenste effect van de haarlak, vind ik het eindresultaat toch mooi.
 
Het eindresultaat mag er zeker zijn.
Niemand die ziet dat je een missertje hebt gehad.
 
De meeste grote ontdekkingen zijn per ongeluk gemaakt zoals b.v. penicilline en acrylaatlijm. Vind het erg veel hebben. Ben ook benieuwd naar je ondergrondje. Mooi, een prijswinnaar.
 
Toch een heel mooi project geworden Beyond.
 
Nogmaals bedankt voor jullie mooie woorden :)

Merci Lightning, dat is interessante info ivm sneeuw :), zal het eens proberen met die soda denk ik, moet er wel nog gaan halen :8
 
Hoi
Mooi toestel geworden Beyond, je hebt toverhandjes:)
De meeste propellers van vliegtuigen draaien in de zelfde richting.
omdat de motoren identiek gebouwd worden.
Kijk maar eens naar onze C 130.
De vliedende kracht wordt echter opgevangen door de motoren of de gondels horizontaal een paar graden uit het center te monteren.
Ook de verticale as ligt niet juist op de aslijn van de structuur.
De stuurvlakken worden echter ook bij getrimd om het vliedende effect op te vangen.

Er zijn toestellen waarvan de draairichting verschilt zoals, bijvoorbeeld de P38 lightning
Groetjes
Marc
 
Hey Beyond,

Je hebt dat prima opgelost, van je mislukking naar iets positeifs omzetten, goed gezien. Als je hem indd ziet staan in een sneeuwlandschap valt het zeker niet op en ik vind het zelfs zeer goed.
Prima bouw man. ;)
 
Bedankt Scalemark en Swaken :)
Zal proberen om nog een passend ondergrondje te maken, maar heb maar één week tijd :(
Daarna immobiel voor enkele maanden door schouderoperatie :tongue:
 
Hey,

Allez, allesinds een spoedig herstel gewenst man, en dat je weer vlug kunt bouwen, je maakt heel schone dingen..;)
 
Beyond, veel sterkte voor de operatie. Iets ergs gebeurd met je schouder? Hopelijk reparabel.
 
veel sterkte kerel en spoedig herstel !!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Merci voor de complimenten en voor de courage.

Ben nog vergeten te zeggen dat ik de antenne gemaakt heb met een draadje die ik uit een zwarte nylonkous heb gesneden.
Heb deze tip eens gekregen van Swaken, en vind dit de makkelijkste manier om zoiets te maken. Doordat het rekbaar is heb je altijd een mooie rechte draad :)

Beyond, veel sterkte voor de operatie. Iets ergs gebeurd met je schouder? Hopelijk reparabel.

kijk hier eens
 
ik mag in naam van mijn dochter zeggen dat het een mooi werkje is en dat je zo moet verder doen

goed zo Beyond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan