Hoofdsponsor

Mercury comet 67 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
wordt een prachtig machien,patje

keep up the good work
Peterken ik doe mijn best he maatje,in de week kan ik nie zoveel doen,dus het meeste in de weekends,maar ik zit al aan het laatste stuk .Decals de op,binnenkant body verven en de lak dr op,dan de ramen er in en de wagen samen stellen en tis gedaan.
Dat komt in orde zenne wees gerust.
Patje.
 
Wil er aub iemand deze vent nen ferme mep geven, die komt altijd eerst teasen dat hij foto's gaat plaatsen en dan pas uren later plaatst hij ze.... ;) hehe grapje Patje.
Kijk vol ongeduld uit makker naar je vordering, vind het ondertussen al een ferm maschien geworden.
 
En om welk uur gaat ge eten? :tongue:
 
patje , je maakt veel vooruitgang in je bouwen en verfen

het wordt een schoon mercury , het boddy kleur is goed gedaan
je figuren zijn mooi geschilderd ( de volgende keer messchien de pinmarks opvullen , want wij hebben ook geen ronde dingen in onze kleren he patje)
maar voor de eerste keer is het wel knap gedaan ze

tom
 
Zo,. zoals belooft de foto's van de geplaatste decals.Let wel deze zijn nog niet met sol bewerkt en de deuren zitten hier dus nog niet vast.
Eenmaal dat allemaal klaar is zal de mercury in zijn glorie kunnen pronken.

attachment.jpg

attachment.jpg
Ik moet zeggen dat het in werkelijkheid wel veel mooier uitziet.Maar ja is ook maar een prutscamerake.
Patje.
 
Ziet er goed uit he Patje, de decals doen er inderdaad veel aan. En met de ruiten erin zal het er nog beter uitzien.
 
Klopt ,ook dat zal enkel twee stuks zijn,voor en achter.plus twee halve stukken op de achterste openingen van de aan de achter zeltels.
 
Ziet er goed uit !! komt er nog een ondergrondje ?
 
Niet tot aan het einde van de wedstrijd daar het ook zo werd vermeld inhet verslag.Nadien maak ik een klein passend diotje te raanvulling.
Het zal ongeveer heten,Back to route 66 of zo.
 
Mooi mooi Patje die dedcals maken hem af
Gaat goed voor uit

Gr
Dirk
 
Da's al een ferme bolide geworden zeg. :O

Goed gedaan Patje!



Droop
 
@Droop :Vind je? das leuk om te horen maatje.er is dan ook veel werk aan gedaan en nog want ben nog niet klaar he.;)
 
Goeienamiddag.Vandaag en half dagje genomen om wat te kunnen werken aan de mercury,ik heb opnieuw de folie geplaatst en het is voor mij goed zo.Klein probleempje is der wel bijgekomen,1 van de voorste raam stijlen is los gebroken en moet die dus ga vastmaken.Maar voor de rest is alles tot nu toe vlot verlopen.
Hierbij enkele foto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu nog aan de onderkant van het raamgat en dan is de bmf klaar,kan alles dan eindelijk in de glanslak gaan zetten.
Patje.
Deel 2 deze namiddag.
Ik heb de voorste glaspartij gepast en heb de hoekstukken afgezaagt zo dat die op de deuren terecht kunnen komen.
Ook de hoekjes worden netjes aangepast zodat ze in het frame ervan kunnen passen.
Goed en nu weer verder doen he;)

attachment.jpg
het hele glas zonder bewerking
attachment.jpg
Je ziet de zaagsnede al,en die loopt netjes mee met het contour van het glas.
attachment.jpg
Eerste stukje netjes er af
attachment.jpg
En dan uiteindelijk het tweede deeltje.
 
Laatst bewerkt:
De metalen rand rondom doet wel veel aan het model moet ik zeggen, het geeft hem net dat iets extra. Ga je de ramen nog behandelen of gewoon zo laten. Heb ergens eens gelezen dat je ze met een of ander produkt kunt behandelen zodat ze er meer komen uit te zien zoals glas (weet alleen niet meer wat).
 
ik heb dat product niet in huis het is parket plus dacht ik of zo iets.We hebben hier maar gewoon matte tegeltjes dus heb ik dat product uiteraard niet in huis he.
Ik zal wel de raampjes netjes wassen en ontvetten eer ik ze vastzet natuurlijk.Maar ga nu echt niet speciaal zulk product gaan halen he.
Ik heb ondertussen de folie aan de deurtjes verwijderd weer om de driehoekige kleine overschotten er in te passen,en dat is gelukt,vanavond zet ik na opnieuw folie te hebben aangebracht de foto's er van.Maar zoals je zegt Tom het geeft idd een meerwaarde en doet veel met je model dat is waar maatje.
 
Patje, zo'n fles Parket Plus kost iets van een 3 euro meen ik me te herinneren. Dat voor 1 liter.
Je neemt een potje waar je onderdelen in kunnen, vult het met P+, haalt het stuk er terug uit na indompelen en laat dit drogen. Daarna neem je een trechter en giet je de rest terug in de fles.

Héél goedkoop en zo gaat het ook héél lang mee.

PS: Ik verkoop geen modellen meer aan jou, want als ik zie welke mooie wagen ik je geleverd heb...... of ligt het aan de afwerking en bouwer?
 
Ja zeg... ahhahahaaaa lol ja Dominiekske da is dank zij u he dat ik hem heb maatje dat mag gezegt worden,Maar wat doet dat product eigenlijk want snap de bedoeling ervan nie echt he .
 
ziet er verdomd mooi uit ,patje

maybe een winner?
 
Ik een winner???? welnee maatje bijneen zeg,ik doe gewoon mee omdat ik het leuk vind in groep.En win ik dan is dat zo en win ik niet dan is het ook gewoon zo.
Ik streef er niet naar en weet je ik heb hier zo al voldoening aan gehad dat ik zo al zeer tevreden ben.
Patje ;)
 
Mooi gezegd Patje
Maar Hugemikus heeft wel een punt het word toch een plaatje.

Gr
Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan