Hoofdsponsor

1/32 mccleod the highlander [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
goed idee jan, dat ga ik zeker doen.
het is zeker nodig om er nog eens een wash tss te laten vloeien , op de foto toont het inderdaad wat "saai" aan.

grt nicolas
 
attachment.jpghier nog verder gewerkt tussen de grote werken door.:wacko:
ben begonnen aan de mantel en het haar, ook nog wat gewasht tss de mantel.
attachment.jpgattachment.jpg

ben begonnen met de sokkel ook,het mag niet teveel tralala zijn.
attachment.jpg

en het naamplaatje ook geknutseld.
attachment.jpg
attachment.jpg
de rechterhand en het zwaard moeten nog worden gedaan, dan is normaal het figuurtje af.


grt nicolas
 
Heel mooi hoor Nicolas. Vooral de kilt met het geruite patroon vind ik knap gedaan. En dat voor een figuurtje van amper 5 cm groot.
Proficiat,

Jean-Marie
 
nog wat verder gedaan en heb zijn arm er aangenaaid.
attachment.jpg
attachment.jpgattachment.jpg
ook het zwaard heeft al een beurt gekregen.
attachment.jpgattachment.jpg
foto's staan verkeerd, normaal eerst in het zwart en daarna het metaalkleur.
goed opdrogen en dan beschaduwen.
heb de mantel ook wat vuil gemaakt.
attachment.jpgattachment.jpg
tja zo te zien is het op de foto's het niet erg duidelijk.
zal eens een nieuwe proberen nemen.:wacko:

grt nicolas
 
Nicolas.......prachtig man....je bent echt een natuurtalent op gebied van figuur schilderen :8:8:8:8...je hebt het gewoon;)........zit gewoon echt te wachten vol ongeduld op je volgend projekt....klasse ùan ;);)
 
Nicolas, hij is prachtig geworden. "There can be only one...", alhoewel ik denk dat dit de scene van "Who wants to live forever" is...
Als je mij de beste foto's wil toezenden (die je zelf het beste vindt) zet ik hem voor je in de galerij.

Mark
 
Hallo Nicolas, ik vind hem prachtig gezien je "the end" hebt geschreven en ik door omstandigheden een tijd niet op het forum actief was zijn verbeterings-voorstellen niet meer aangebracht. Het is een figuur geworden die de uitdruk en de vastberadenheid prachtig weergeeft.

Grtx Jan
 
Wauw.......knappe prestatie waar je fier mag op zijn! :)
 
Prachtig eindresultaat ;)

[Mod] Indien je nog enkele eindfotos kan opsturen (liefst met een effen achtergrond ;) ), Dan komt deze zeker in de eindgalerij te staan. [uit]
 
Hallo Nicolas, ik vind hem prachtig gezien je "the end" hebt geschreven en ik door omstandigheden een tijd niet op het forum actief was zijn verbeterings-voorstellen niet meer aangebracht. Het is een figuur geworden die de uitdruk en de vastberadenheid prachtig weergeeft.

Grtx Jan

hallo Jan,

had wel een wash in zijn mantel laten lopen, maar het probleem is op de foto zie je er niks van en is het net of het gewoon egaal is.
Daarom durf ik nu er niks meer aan veranderen omdat ik bang ben dat het teveel wordt.
ook de haren en de pels is opgelicht , maar daar ook is dat tot mijn ergernis niks van te zien.
Vroeger moest de oplichting overdreven zijn , maar in de tegenwoordige tijd is dit voorbij.:huh:

grt nicolas
 
Hey Nicolas, het blijft een prachtige figuur en het is moeilijk een goede foto te maken die alles goed weergeeft zoals men het zelf ziet.
En overdreven oplichting is ook niet mijn ding.
Het ligt waarschijnlijk aan de foto maar het enige wat me opvalt is de overgang tussen de man zijn haren en het vel, op de foto gaat dit vloeiend in elkaar over.

grtx Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan