Hoofdsponsor

1/32 Markske en Jadefalconguard's mirrrobuild/duobuild : MUDMOVERS !!! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De feultanks op hun plaats.
Wat er voor de rest nog onderkomt geen flauw idee maar hij komt niet vol te hangen0.
BILD0008.jpg

BILD0014.jpg

en de wieldeuren zijn ook geplaatst.

Mark
 
Komaan Mark niet opgeven, nog ff die laatste loodjes. Hij ziet er al super uit!!
 
mini update.
Eén van de missilles.
Boven die volgens trumpeter en onder aftermarket.
Een klein beetje verschil.
BILD0023.jpg

mark
 
mini update
de wapens op hun plaats.
BILD0026.jpg

Navigatie lichten ook op hun plaats.
BILD0035.jpg

Mark
 
Dat ziet er mooi uit die update , en ik zie dat jullie ook bergen tip de watjes gebruiken , handig zijn ze ..
 
Ok een mini update.
De fod covers zijn gespoten nu nog wat verweren en plaatsen.
BILD0155.jpg

De volgende update zllen de eind fotos zijn.


Mark
 
Bij het platsen van de fod covers is het fout gelopen.
Ik heb blijkbaar iets teveel kracht gezet en één van de motorgondels is terug gebarsten.
Natuurlijk moet ik dit terug lijmen, schuren en bij spuiten.
Dus nu gewoon afmaken en laten verdwijnen op het schap.

Mark
 
jammer om te lezen, blijkbaar geen geluk gehad met deze kit. Zijn deze fod's veel groter dan het gat waar ze in moeten?
 
jammer om te lezen, blijkbaar geen geluk gehad met deze kit. Zijn deze fod's veel groter dan het gat waar ze in moeten?

Idd met deze kit geen geluk ik had hem graag goed gekregen tegen 10 dec voor mee te doen aan een wedstrijd maar aangezien ik niet tevreden ben zal hij enkel thuis te bewonderen vallen vrees ik.
Voor de fod aan de binnenzijde is de vorm voorzien aan de ene zijde paste deze perfect dus ik dacht zal met de andere ook wel zo zijn.
Net niet dus,nu hopelijk geen tegenslagen meer en dan kan ik hem deze week afwerken en me 100% inzetten op men Su-35 en de nodige voorbereidingen doen voor men volgend model.

Mark
 
Hey,

Verdomme Markske,da's wel een serieuze tegenslag.
Kun je dit niet repareren met zeer dunne vloeibare lijm en dan terug tegen elkaar plakken. Mogelijk kan dit goed komen zodat je model niet echt naar de knoppen is, is misschien te proberen ;)
 
Ok na veel zweten en de nodige woorden beschouw ik dit model als afgewerkt.
Dit zijn de verlopige eind fotos eens beter weer ga ik ze buiten nemen.

BILD0161.jpg

BILD0162.jpg

BILD0164.jpg

BILD0165.jpg

BILD0166.jpg

BILD0167.jpg

BILD0169.jpg

BILD0170.jpg

Aan iedereen bedankt voor de nodige commentaren.

Mark
 
Zeer knap verslag en zeer mooi eind resultaat Mark, proficiat.
En inderdaad wat een verschil als je die aftermarket missilles ziet, knap hoor, alleen vind ik het zeer duur dat aftermarket spul, maar als je er een echt mooi en realistisch vliegtuig wil, is het inderdaad nodig om er een beetje geld aan te spenderen.
Ben benieuwd naar de eindfoto's die je buiten zal nemen, zet ik ze dan graag bij afgewerkte projecten ;)
 
ondanks alles toch een model dat mag gezien worden. goed dat je volgehouden hebt tot op 't laatste.
 
Hey,

Heel mooi model geworden, spijtig dat den Jade u wat in de steek heeft gelaten, maar ik weet dat hij het druk geeft, vandaar misschien....
Hoe is het echter gegaan met die kier onderaan, heb je die dicht gekregen???
 
Hey,

Heel mooi model geworden, spijtig dat den Jade u wat in de steek heeft gelaten, maar ik weet dat hij het druk geeft, vandaar misschien....
Hoe is het echter gegaan met die kier onderaan, heb je die dicht gekregen???

Ja inderdaad Jade heeft het heel druk,
Die kier heb ik gewoon geplamuurd en bijgeschuurt daarna een beetje verf erover en het resultaat was goed,

Iedereen alvast bedankt voor de lovende woorden en als alles meezit zal hij op de beurs van putte te zien zijn op de wedstrijd tafel,
Zal men kans daar eens wagen,
Nu verder denken aan men Su-35 en plannen voor de volgende in de lijn,

@Pantani
Eens het weer meezit en ik tijd heb zal ik proberen de fotos te maken voor de gallery.

Mark
 
Mark,

Ondanks de tegenslag een erg geslaagde Su 25 geworden!
Complimenten ervoor!
 
Proficiat Mark, ik vind hem er goed uitzien, die camo zit er strak op ! Ik wacht op eindfoto's...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan