@Roy vd M. , ik ga proberen om de koplampen te schilderen. Ik had volgende methode in gedachten:
-laagje zilver/chrome
-laagje clear yellow
-laagje glansvernis
@Erwin , bedankt voor de duidelijke foto's.
Deze zullen wellicht bij een andere bouw van pas komen. Ik ga het echter niet meer veranderen, ik wist dat het niet volledig correct was, ik had ook maar vlug een schets gemaakt van een afbeelding op Scalemates. Veel zal er echter niet zichtbaar van zijn, maar er zit nu iets wat er op lijkt en dat er anders niet zit
Intussen niet veel veranderd aan de modellen.
De spiegels van de gepantserde versie zijn aangepast met metaaldraad, en zo is deze bouw klaar.
Ik wacht nog even met de grondlaag omdat ik besloten heb om een figuur achter het stuur te plaatsen. De figuur moet wel nog samengesteld worden uit onderdelen uit de onderdelendoos. Om de chauffeur te kunnen plaatsen heb ik wel het stuur moeten losmaken.
De M416 trailer heeft de kabel en ketting gekregen en is ook klaar.
Jammer genoeg nog geen foto's genomen, ik zal kijken als ik nog tijd heb
Het is hier namelijk erg druk wegens voorbereidingen om naar het EK Taekwondo
in Madrid te vertrekken. Onze drie kids zijn geselecteerd voor deelname. De oudste als referee en de twee jongste als deelnemer op de mat en mijn vrouw en ik als supporter (sponsor
) 
-laagje zilver/chrome
-laagje clear yellow
-laagje glansvernis
@Erwin , bedankt voor de duidelijke foto's.
Deze zullen wellicht bij een andere bouw van pas komen. Ik ga het echter niet meer veranderen, ik wist dat het niet volledig correct was, ik had ook maar vlug een schets gemaakt van een afbeelding op Scalemates. Veel zal er echter niet zichtbaar van zijn, maar er zit nu iets wat er op lijkt en dat er anders niet zit

Intussen niet veel veranderd aan de modellen.
De spiegels van de gepantserde versie zijn aangepast met metaaldraad, en zo is deze bouw klaar.
Ik wacht nog even met de grondlaag omdat ik besloten heb om een figuur achter het stuur te plaatsen. De figuur moet wel nog samengesteld worden uit onderdelen uit de onderdelendoos. Om de chauffeur te kunnen plaatsen heb ik wel het stuur moeten losmaken.
De M416 trailer heeft de kabel en ketting gekregen en is ook klaar.
Jammer genoeg nog geen foto's genomen, ik zal kijken als ik nog tijd heb

Het is hier namelijk erg druk wegens voorbereidingen om naar het EK Taekwondo