Hoofdsponsor

1/48 La Renommée 1744 schaal 1/48 [!]

manmanman, Houtsnijkunst met de grote H...

mag ik eens informeren naar de grote van deze onderdeeltjes?
 
Zoals ze als eens durven zeggen,als modelbouw kunst word ben je hier op het juiste forum...

Zeer knap werk...
 
De positieve berichtjes over het beeldhouwwerk, geef me doorzetting.
Jongens Bedankt.

Silenoz, de spiegel is ietsjes groter dan een 10 euro briefje.

DSC03510.jpg


Vandaag
Ik tel nu al in totaal 60 losse onderdelen, voor de ruiten en het lofwerk zoals die er nu uitziet.


DSC03511.jpg


DSC03514.jpg


DSC03515.jpg

En al doende geraakt je erin, 'k zag "eerlijk", het wat tegenop, maar door oefenen geraak je er zo in.
En een leuk werk mag ik het nu zeker noemen. Zoals René schreef "oefenen....oefenen......

groetjes
ward
 
Ward, dat is nog eens wat anders dan een referentiemuntje :).
Het ziet er prachtig uit en ik kan niet wachten om het schip zaterdag te bewonderen.
 
ziet er weer goed uit en best een brede spiegel voor deze schaal ;)
 
Komt goed Ward, niet alleen de detais maar ook de algemene vorm, schip met een mooije spiegel. Vind persoonlijk een fregat als La Renommee een van de mooiste historische schepen. Die hoge achterkastelen en spiegels hebben niet mijn voorkeur :8
 
Dat word een héél mooie spiegel Ward.

Fred
 
zeer mooi gedaan Ward

volg je met veel plezier.
 
prachtig ward, echt prachtig!!! Hoe is het nog met je model van de Belgica? Deze wordt zeker even interessant en is ook museum waardig ;-)
 
na een lang afwezigheid, terug de draad opgenomen en "La Renommée", och arme toch, uit het stof gehaald.
Na die lange perjode hoopte ik dat de vingers weer het fijne werk kon verrichten.
de totale spiegel is afgewerkt, met 81 verschillende losse onderdelen en stukjes. Ramen inbegrepen.

Alle stukjes gesneden uit Buxus



DSC03832.jpg


Wat details met macro

DSC03834.jpg


DSC03840.jpg


DSC03833.jpg


DSC03831.jpg


DSC03828.jpg



groetjes
Ward
 
Laatst bewerkt:
Heel blij je hier weer terug te zien met dit mooie schip.
Zo te zien ben je de vaardigheid nog lang niet kwijt.
 
Mooi om je weer terug te zien werken aan dit mooie schip.
De spiegel is wel erg mooi geworden (Lijkt wel een echte spiegel met het bladgoud ;) )

Fred
 
Op zo een kunstwerk is het altijd de moeite om op te wachten, je hebt het nog altijd in je vingers ;)
 
is prachtig geworden ward 8) blij dat je terug verder gaat bouwen gaat weer smullen worden
 
Wat is voor velen een gruwelijk zicht?
Dit is de werkstoel en installatie om het beeldhouwwerk op een gemakkelijker manier te verwerken.
Ik ben nu begonnen aan de zijspiegel.

DSC03844.jpg


DSC03843.jpg


DSC03842.jpg

groetjes
Ward
 
Ward mijne beste vriend........nu ken ik je terug 8)8)8) eindelijk terug de draad opgenomen ;)Zoals altijd prachtig maatje .........mijn stoeltje staat terug hier geparkeert zele.....:):):) top man.........
 
Ik heb zopas het hele bouwverslag in 1 ruk doorgelezen.
Hier past alleen eerbiedige stilte, er zijn geen woorden voor zoveel doorzettingsvermogen en vakmanschap.
Ga dit zeker verder volgen want hiervan kan je alleen maar smullen!!
grts
Johan
 
:yes(1):De meester terug in actie :)
Stoeltje afgestoft en terug plaats genomen op de eerste rij.
Die spiegel ziet er fantastisch uit Ward ApplausApplaus
 
zeer mooi gedaan Ward.

blijf je volgen
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan