Hoofdsponsor

1/48 komatsu g40 bulldozer [done]

bedankt allemaal, nog een paar puntjes bijwerken en hij is klaar ;)
straks volgen de foto's.
 
zoals belooft hier is het eindresultaat.

DSC_0016.jpg
DSC_0019.jpg
DSC_0024.jpg
DSC_0028.jpg
DSC_0032.jpg
DSC_0040.jpg
DSC_0045.jpg
DSC_0071.jpg
DSC_0075.jpg
DSC_0078.jpg
DSC_0086.jpg
DSC_0082.jpg

Cheers,
André
 
Uitstekend voorbeeld van een geslaagde verwering. Voldoende, niet teveel, asymmetrisch zonder onrealistisch te worden. Felicitaties zijn dus op hun plaats; neem in overweging om je model in te schrijven voor de 'model van de maand'-wedstrijd (zie hier).
 
Afwerking 100% looks 100% bouw 100%
Maar er is een kleine maar wat ik graag toegelicht zou zien Uw titel is " Komatsu " en dat bestaat maar waarom staat er op de dozer " Komatu ? " heette dat vroeger dan zo ? Of zie ik scheel , kan natuurlijk ook dan zeg ik sorry
grt
Marc
 
Dit is de naam van de bouwdoos die ik gebruikt heb, voor de rest zou ik het ook niet weten.

boxtop.jpg

Cheers,
André
 
Schitterend, mooi en heel veel bij geleerd
 
Prachtig kleinood geworden, winnaar op wedstrijden mijn gedacht.
 
@ Aris5 leuk te horen dat ik je wat heb kunnen bijleren.

@ Erwin de kans is zeer klein dat je hem op een wedstrijd zal tegen komen.

Cheers,
André
 
Mooi dozertje geworden André
 
Prachtig werk André ! Zelf zou ik het niet beter doen.

Als ik een kleine opmerking mag doen : gezien de verwering van het voertuig, mag er wat minder verf op het dozer blade zitten. De bull heeft er duidelijk heel wat bedrijgsuren opzitten, dus zal de verf op het blad danig afgesleten zijn. Dus wat meer blank of roest metaal zou het evenwicht tussen beide verbeteren.

Maar toch een prachtige realisatie !

Groeten Rik
 
Hey,

Indd, knappe afwerking.
We zullen deze wel even zien verschijnen op een of andere beurs....;)
 
Prachtwerk, eindelijk weer 'ns een raspaardje uit de Teppers-stal !
 
Hey Andre vraag 1 stond deze niet in Nieuwegein ik heb het zien staan maar ik was er voorbij voor ik het besefte in het echt nog knapper
Vraag 2 let op gewoon een vaststelling doet geen afbraak aan uw bouw hoor maar door de jaren als kind gefascineerd door zulke machines is me opgevallen dat de schop bijna altijd gewoon bloot staal is door het gebruik en schuren van zand en stenen waarvoor het dient
Andre het is gewoon een vaststelling hoor verder niks achter zoeken
Top model
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan