Hoofdsponsor

1/48 komatsu g40 bulldozer [done]

Het doet goed hier nog eens een topic van je te mogen lezen, André.

Deze bulldozer eens te zien in CAT geel is eens iets anders als dat legergroen dat we gewoon zijn. Mooie vorderingen, ferme verwering !

Ik volg dit met veel aandacht.

Groeten Rik
 
Prachtige verwering.Het geeft het model een meerwaarde.Ik blijf stilletjes volgen.
Marc S
 
Voor mij mag deze gerust in " de boekskes " staan , hier mondje open en genieten en veel leren voor in de toekomst
grt
Marc
 
Bedankt allemaal, ondertussen zijn we gewoon wat verder gegaan met de weathering en het resultaat begint stilaan te komen.

048.jpg
049.jpg
046.jpg
045.jpg
043.jpg

Cheers,
André
 
Bedankt Bert, we proberen ons best te doen ;)

Cheers,
André
 
zo de linker track zit tegen het model op naar het rechter ;)

068.jpg

Cheers,
André
 
knap,ik zou er zo kunnen opspringen..............................
 
Schitterend, en veel leerzamer als de ytube filmpjes
 
Even eerlijk zijn ik ben jaloers omdat ik dat ook zo zou willen kunnen , maar ik ben blij dat mijn kevertje achter de schuur al in de verste verte komt en ik er goede reacties op kreeg
Knap hoor een echt prijzenpakkertje
Marc
 
@ Marc, echt geen reden voor jaloers te zijn iedereen kan dit!!!
Gewoon zoeken naar goede detail foto's, van alles uitproberen en vragen zeer veel vragen stellen hoe iedereen alles doet.
Gewoon op beurzen vragen stellen als je iemand iets ziet doen waar je interesse in hebt!!

Cheers,
André

Ps: nog even een fotootje voor laten te zien hoe groot hij eigenlijk is. ;)

063.jpg
 
Hey,

Klein beest, maar ook zo mooi.....😉
 
Komt de chauffeur er ook nog op?
 
zo de schep van de bulldozer zit ook op zijn plaats.

63b3927e-dbee-4551-aaa8-556f82663d75.jpg

Cheers,
André
 
(...) Het is ook niet zo dat ik iets kan suggereren ter verbetering, hoe goed ik ook kijk. Alle verweringen die ik zie, komen natuurlijk over en zouden kunnen horen bij de plekken waar ze zitten.
 
ik blijf vol verwondering kijken en kan nog goed geloven dat deze bulldozer niet veel groter is dan een 2€ stuk gewoon machtig
grt
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan