Hoofdsponsor

1/16 Kleine staf Napoleon [DONE]

Ah, Napoleontische tijd...nog één van mijn interesses. Mooi verfwerk moet ik zeggen. Ik vind het altijd indrukwekkend om te zien hoe al die details proper worden geverfd zonder buiten de lijntjes te 'kleuren' :D . Welke verfjes gebruik je hiervoor?

En toevallig iemand vorig jaar op de 200 jarige verjaardag (reenactment) van Waterloo geweest? Was heel indrukwekkend en tof om al die uniformen in het echt eens te zien.

Cheers
 
Knap gezicht heb je er op geschilderd. Ik hoop die nuances straks ook op de rest van de figuur terug te zien, dan wordt het top!
 
Ja Wouter en wel drie dagen achter elkaar was top en vooral dat mensen dit willen doen is super.
De verf die ik gebruik zijn Vallejo scale75 en revell maar ben nog wel in de leer he.
 
Prachtig werk hoor Pascal...goed bezig zou ik zeggen.
Ik blijf zeker volgen.
Ook ik was in Waterloo aanwezig en zoals jullie zeggen Pascal en Wouter was het echt fantastisch om daar al die uniformen en die toch wel uitzonderlijke sfeer van al die mensen uit verschillende landen te kunnen zien en meemaken.
Als Waterloo fanaat kon ik daar moeilijk ontbreken dacht ik....het is mij zelfs weken blijven achtervolgen.
 
Alle, Marnic met Wouter erbij zijn we niet meer alleen met napoleon he alhoewel dat ik 3 jaar achter elkaar de streek van de katharen heb verkent en daar zal maerland wel raad mee weten.
Nu Steven ik hoop dat je dit kan zien want dat begrijp ik uit wat u en Jan willen zeggen met meer nuances of zoals Jan bedoeld met accentueren.
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
officier is af en kan beginnen aan derde de garde grenadier.
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
Het ziet er heel goed uit, Pascal. Ik zie nu meerdere gradaties van bruin over de grijze broek en dat maakt het aangenamer om naar te kijken.
 
ach wat geniet ik van deze foto's..heel mooi en zeker iets om fier op te zijn..bravo.
 
Is niet helemaal niet mijn dingmaar toch geniet ik ervan om naar te kijken want het is toch speciaal om naar te kijken en ik vind het toch wel knap werk
Grt
Marc
 
Knap werk. Op korte tijd veel geleerd. Als je uw verf een beetje verdund dan zie je de penseelstrepen minder. En je houd er een stevig tempo op aan.
 
Mooi werk :ohmy:
Breng deze gerust eens mee naar de ledendag, wil ze wel eens in het echt zien ;) ;)
 
Dag Pascal, ziet er goed uit.
eigenlijk zou ik ze eens in het echt moeten zien, volgens mij slikken je foto's veel van het werk dat je er insteekt.

Grtx Jan
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan