Hoofdsponsor

1/32 Jetmads Saab Viggen JA37

Komt wel goed in u handen zo te zien. Je hebt er een stevig bouwtempo opzitten :)
 
Komt wel goed in u handen zo te zien. Je hebt er een stevig bouwtempo opzitten :)
ben er reeds lang aan bezig zoals vermeld in men eerst post die ik gemaakt heb.
Ben nu echt in de eind fase van deze kit.
Ben er toch al lang aan bezig.
De bouw zelf verliep vrij vlot enkel het spuiten van deze kist was een grote uitdaging.
Maar dat komt later nog aan bod

Mark
 
Mark in ieder geval ziet het er toch magnifiek uit en tijd speelt hier geen rol he wel de pret die je aan het bouwen beleeft en de kwaliteit die je er zelf insteekt he
 
Mark in ieder geval ziet het er toch magnifiek uit en tijd speelt hier geen rol he wel de pret die je aan het bouwen beleeft en de kwaliteit die je er zelf insteekt he
inderdaad tijd speelt geen rol.
Deze is al een jaar in de maak
voor mij is het kwestie plezier hebben.

de voorste vleugels zijn ook gemonteerd evenals de staart.
150.jpg
151.jpg
152.jpg
153.jpg
154.jpg
155.jpg

het lijkt nu al meer op een viggen
de volgende stap nog wat bijwerken en onderdelen toe voegen vervolgens de uitdaging spuiten die vlieger

Mark
 
benieuwd naar spuitwerk en hoe je te werk gaat.
 
bedankt kwestie voor het spuitwerk
ik wou natuurlijk de splinter camo.
er zijn masks voor en had er een set voor maar dat werkte voor geen meter voor mij
ook deels door al de vormen die de viggen heeft paste de masks niet goed
dus gaan we voor de moeilijke manier van maskeren.

Volledig in de primer
20211029_185652.jpg

eerste vlakjes gedaan
165.jpg

En zogaat het in zijn werk
167.jpg

veel geduld dus

Mark
 
Mark wat een beestejob is dat om dat allemaal af te plakken ziet er wel geweldig uit
Suc6 verder
Marc
 
Das altijd een werkje, dat afplakken, maar het is het wel waard. Het resultaat mag er zijn.
 
Intensief werkje. Ben benieuwd naar het vervolg.
 
Is een serieus beest geworden maar dat afplak werk: amai …
 
G'ver, da's een monnikenwerkje, maar het belooft een juweeltje te worden, die camo maakt dat beest nog brutaler van uitzicht....
 
Ja, dat gaat hier knap worden dat zie je zo aan het vele werk met tape.
 
Dat worden inderdaad heel wat uurtjes afplakwerk. Benieuwd naar het eindresultaat.
 
wordt een geduldig werkje zo. Is er een reden waarom je vlak per vlak inkleurt, en niet 1 basislaag en daarop de resterende kleuren? Gewoon naar overspray of openingen tussen de kleuren toe?

Al een paar verslagen gezien van deze, en nog steeds een beetje in dubio... schitterend met die 3D prints, maar op sommige stukken vallen de printlaagjes echt wel op, terwijl ze heel moeilijk weg te werken zijn
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan