Hoofdsponsor

1/32 Is it Serious? (A wonderful world) Andrea 54 mm [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtig Jan...mijn kritiek is dat ik er gewoon geen heb.:laugh:
Ik vind het prachtig wat je doet en kan veel van je leren zo te zien. ^^
Doe zo verder en ik blijf je zeker volgen(meestal in stilte).;)
 
Jan, zal heel moeilijk zijn om kritiek te geven op zo'n pracht stukje.
Je begint het geheel nu wel heel mooi samen te "trekken".
Ik blijf nu al met de nodige verbazing nieuwe details ontdekken en het is nog niet klaar...

Mark
 
Schitterend werk als ook mooie schilderwerk laat je hier zien het geheel klopt van A tot Z...
 
Ben blij dat het jullie bevalt.

Een forum is goed om je grenzen te verlegen :@ heb een paar voorstellen proberen omzetten en ben voorlopig een beetje aan mijn grenzen gestoten wat knutselen betreft.

1 een foto van mijn geschilderde vloer 5 uur werk, de mat is met de printer gedaan.

attachment.jpg

2 een hulpstuk gebouwd om mijn bureel te kunnen vasthouden bij het schilderen.

attachment.jpg

3 inderdaad een leeg bureel is maar niets. heb dus een krant een blokje post-its de voorgestelde lamp een plaatsmat en een opengeslagen boek toegevoegd. Allemaal gemaakt uit Pro-create
Het bureel voor ik het volledig schilder

attachment.jpg attachment.jpg

Heb ook een beetje aan mijn gordijnen geknutseld

attachment.jpg

en als laatste een dokter moet ook bereikbaar zijn, het is 4 x 4 mm groot en de draadjes moeten nog.

attachment.jpg attachment.jpg

Indien iemand nog voorstellen of opmerkingen heeft, doe maar het komt enkel het stuk ten goede.

Nu nog hopen dat ik het tegen zondag afkrijg, ik moet namelijk mijn badkamer renoveren in 1 op 1 deze week.

Grtx Jan
 
Jan, je hebt veel werk maar het resultaat is er knap werk.
 
Pracht resultaat Jan. Wij zullen de zaken wel aanbrengen, maar jij moet ze tenslotte wel nog maken...
Ben benieuwd als het zijn kleurenjasje zal hebben...

Mark
 
prachtig,jan
ben benieuwd naar het eind resultaat
 
Langzaam komt ik onder tijdnood, ik wil nog enige zaken maken maar besef nu al dat ik ze niet tijdig af zal hebben tegen zondag.

wat begon met twee figuurtjes is een compleet dokterskabinet geworden, heb ondertussen wel al een paar keer mijn grenzen verlegd wat modelbouwen betreft.

Stand van zaken.
attachment.jpg attachment.jpg

Voorstellen en kritiek mogen nog altijd, de bedoeling is zondag deelnemen aan de wedstrijd in Hechtel.
In welke categorie weet ik niet, deelgenomen heb ik nog niet maar inschrijven bij beginners is waarschijnlijk ook niet helemaal juist.

Grtx Jan
 
prachtig jan, dus zondag zien we het echt, leuk.
 
Ik heb de laatste twee avonden en halve nacht doorgebracht met mijn klein dio af te werken.
Zodat het vandaag kon deelnemen aan de wedstrijd bij Moveleo.

Heb nog toegevoegd een service voor thee, enkele kruidenpoten een bloemvaas met bijbehorende bloemen enkele tijdschriften een paraplubak met de nodige paraplu's een bloeddrukmeter de dokterstas en kleine foutjes weggewerkt.

Hieronder het eindresultaat.

attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg


Het is nooit echt af, maar ergens moet men stoppen.

Goud in de categorie gevorderden, maar vooral waardering en nieuwe vriendschappen gewonnen.

Grtx Jan
 
Hoi Jan,

Goud heb je zeker verdiend, ik heb het in het echt gezien je project, petje af hoe mooi je het hebt gemaakt en allemaal zo klein, mijn complimenten.Applaus
 
Jan proficiat met je behaalde resultaat .....:) is geen verassing voor mij echt niet...zo een prachtige dio....
Top maatje .......:):):)
 
en van mij ook een dikke proficiat
 
Met die uitvergrote foto's ziet het er allemaal nog perfecter uit,
Dikke proficiat
Jeanke
 
Hier ook een dikke proficiat Jan, was een leuk plaatje om naar te kijken en de rest van je werk mag ook gezien worden hoor :)
 
Proficiat Jan met je gouden plak.
 
Proficiat Jan,met je behaalde prijs!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan