Hoofdsponsor

1/32 Is it Serious? (A wonderful world) Andrea 54 mm [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfffff; ik ga kantklossen..... Prachtig geschilderd, die subtiele licht- en schaduwtonen op zijn vestonneke :O
 
verdomd ook moeilijk hoor kantklossen thomas! ga je zeker volgen!!:laugh::laugh::laugh:
jan goed gedaan de ouwe man!
 
Ik heb nog wat verder geprutst, is een idee voor de opstelling.

moet ik altijd eens uitproberen voor ik de figuurtjes volledig afschilder, zelfs nu bij het zeer voorzichtig zijn zijn er al stukjes afgewreven.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

de hoek van de kamer moet dus nog groter, nog een boekenkast en staklok bouwen, misschien nog een stukje bureel een venster een tapijt

iemand voorstellen of opmerkingen, ideeën

Grtx Jan
 
Jan, ben voorzichtig, het ziet er zo mooi uit, je geniet er van, mijn complimenten.
 
ik denk dat een bureau wat teveel zal zijn naar mijn mening is hij op ziekenbezoek.;)
maar een pendule en boekenkast zal wel alles op een juist plaatje brengen.
 
Schitterend gedaan weer Jan. Ben het helemaal eens met Nicolas.
Zo'n pendule en een boekenkast of dressoir zullen het geheel helemaal bijeen brengen.

Mark
 
Ben er eventjes mee bezig geweest, maar ik denk dat mijn klok af is
geschilderd in acryl en daarna een laagje vernis
Het moeilijkste was het cijferblad, dit heeft me enige pogingen gekost.

attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Knap werk, kan ik niets op aanmerken... :D hoe heb je die klok gemaakt?
 
Euh ... euh ... Andrea Miniatures, deze is minimini :) Maar oooo zooo fijn .
Naast Feldwebel ben ik bezig aan 'the old fiddler' Ook met acryl. Tis echt klein. Dus doe zo voort. Ik kijk graag mee...
 
@Kevin, ik heb een paar pogingen gedaan om zelf een te bouwen toen heb ik in mijn oude dozen eens beginnen neuzen en dit prachtstuk gevonden samen met een antieke bureau. Heb ik ooit voor een prikje gekocht in een winkeltje in Antwerpen nog in Belgische frankskes. Zijn beide in Tinn en denk van de firma New Hope (zaliger). Maar ik zal mijn eigen bouw in plastickaart ook nog wel afmaken, ik vrees enkel dat ik dit niveau niet zal halen wat bouwen betreft.

@Jumper, The old fiddler heb ik vorig jaar begonnen en begin dit jaar afgewerkt staat in de gallery dacht ik. Misschien een topic starten is gemakkelijk om meningen uit te wisselen.

Grtx Jan
 
prachtig gedaan kerel, en dan nog wel een empirische pendule !;)

grt nicolas
 
Mijn boekenkast in ruwbouw.
ben begonnen met balsa en daarna overgestapt op plastiekkaart. (hopelijk moet ik niet opnieuw beginnen)
Twee glazen deurtjes voor het middenstuk moeten nog, slotjes en scharnieren enz.
moet ik nog een beetje aan experimenteren.

attachment.jpg

kritiek en voorstellen mag.

Grtx Jan
 
ziet er mooi uit !!! Ben benieuwd naar je vervolg :)
 
Jan je bent niet alleen een prachtige figuurschilder,maar je bent nog een goede meubelmaker ook.....top man .....:8:8:8
 
Schitterend resultaat Jan. Prachtig schilder resultaat van de klok en mooi begin van de boekenkast.
Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Kritiek heb ik niet, het is gewoon prachtig jan.
 
Hoe langer ik aan de boekenkast aan het schilderen was hoe minder ze mij beviel.
Ik heb dus een nieuwe gebouwd uit plasticsheet.
Het glas is voor na het schilderen.

attachment.jpg

kritiek en voorstellen mag.

Grtx Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan