Graag gedaanIk heb bij die handelaar wat lijmpotjes gekocht. Bedankt voor de interessante info. Willy.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Graag gedaanIk heb bij die handelaar wat lijmpotjes gekocht. Bedankt voor de interessante info. Willy.
Succes met de bouw. Willy.Heb mij deze ook maar aangeschaft, wel als open versie.![]()
Bedankt voor de de interessante foto's. Willy.Als info
Unimog S404 Funkwagen, Perfect Scale Modellbau 1:35 von Hauke Ahrendt
Galeriebeitrag Unimog S404 Funkwagen von Perfect Scale Modellbau, ein Modell gebaut von Hauke Ahrendt in 1:35.www.modellversium.de
foto is getrokken in Brasschaat
Bekijk bijlage 432440
Ik ben toch al wat wijzer geworden Jan . Bedankt voor de moeite. Willy.Willy, tenzij er nog iemand met een duidelijk bewijs komt. De unimog 404 met koffer werd door België enkel gebruikt als medische versie.
Voor Pascal, de versie met dieselmotor bestond enkel voor de Batterij ParaCdo.
Alle versies met een andere opbouw zijn eigen fabricaat door de respectievelijke eenheden.
jammer had je graag verder geholpen.
Bekijk bijlage 432459
Grtx Jan
Bedankt voor de verheldering, ik heb dus echt meer dan 40 jaar gedacht dat het de Unimog was die op alles reed.Polycarburant of de MAN 6T, die reed op ongeveer alles wat door verdichting ontplofbaar is.
Bekijk bijlage 432485
De kwaliteit van deze kit is magnifiek. Te vergelijken met Mini Art maar geen foto etch. Alles past perfect, uitstekende plastiek en heel veel details. Vergelijken met Revell of Italeri : ICM is van een veel hoger niveau. Ik denk dat Revell deze kit nog zal overnemen. Heb ik ergens gelezen. Ondertussen heb ik op een beurs gezien dat er kits lagen van AK van UNIMOG, een soort Afrikaanse versie. Willy.Dat ziet er inderdaad netjes uit, zelf kan ik me niet herinneren ooit een ICM-kit gebouwd te hebben dus ben ik wel eens benieuwd naar je mening over de kwaliteit van deze kit. Met welk ander westers (ok, ik bedoel eerder "niet ex-Oostblokland") merk zou je ICM kunnen vergelijken ?