Hoofdsponsor

1/24 Huisje boompje beestje en een VW T1 :) [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Waw ongelooflijk knap net echt , Ron gij zijt een artiest ( niet negatief bedoelt hoor ) is een Antwerpse uitspraak over iemand die geweldig is in zijn vak of bezigheid
Proficiat
Marc
 
Zie je graag bezig Ron en steeds weer een belevenis om te komen kijken.
 
Hey,

Ron, just echt man....:)
Kleuren vallen heel goed mee, misschien toch nog wat meer variatie is steken???
Anders knap uitgevoerd :);)
 
Bedankt mannen voor de positieve reacties.
Swaken ik liep precies de andere richting te denken, was al van plan om de bladeren over te spuiten omdat ik er teveel kleur in vond zitten :), maar nu na een tijdje erna gekeken te hebben ben ik er wel tevreden over.

Michiel het is inderdaad een werkje wat wel wat van je geduld vraagt maar elke een uurtje of half uurtje en je komt er ook.
 
Zeer mooi geheel Ron.
 
Dat wordt hier een mooi geheel. Zeer realistische klimop !

Succes.

Groeten Rik
 
knap werk , EN serieus geduldig werkje om die blaadjes te maken en te plaatsen .

grt Nicolas
 
Mannen nog bedankt voor de reacties :)

De ramen en deur verder afgewerkt en zo gaan we langzaam verder tot het gebouw klaar is.

b6b3c84196defcd02d3d02d80529b230.jpg

0653f4f1de691cf3f77d31e82eda6b69.jpg

a02dadd2b0fccf9cd0a76c68c7a8742e.jpg

Nu ik het plaatje bekijkt (had ik al eerder gedaan natuurlijk :) ) zie ik wel dat ik aardig in de fout ben in gegaan met de maten :O , helaas niets meer aan te doen omdat er al teveel werk inzit om opnieuw te starten.
Hou het nu maar op een oefen projectje wat gezien mag worden :)
 
Roy, die fout in de maten is tot daar aan toe.
persoonlijk vind ik dat je eerder in de fout gaat wat je deur betreft. In vergelijking met het raam links er naast dan lijkt de painting van het raam realistischer dan dat van de deur.
Ik denk te weten wat je wil bereiken maar als ik het raam als een "droog" item beschouw met opgedroogde en gekrakeleerde verf dan is je deur een "wet" item met mos en schimmel.
Misschien beter je deur een droger verweerd uiterlijk geven.
(persoonlijke mening he)
 
Inderdaad Erwin het lijkt of de deur een laag mos heeft en bij nader inzien is de kleur ook niet best gekozen omdat er al veel groen in de buurt zit.
Dus denk dat ik de deur alsnog een andere kleur ga geven.
 
Hey,

Ron, ga misschien eens voor een serieus contrasterende kleur omdat dit dan gaat trekken in het diorama. Neem Bvb een blauwe deur die serieus is verweerd waarbij er vijftige shades of blue onstaan. Uiteraard kan je dan nog altijd bijverweren met mostoestanden enz...
Ik heb al ondervonden op beurzen dat contrasterende kleuren naar elkaar trekken op zich dan een mooi visueel effect geven.
 
Liever 50 shades of grey :)

Maar kan niet meer zeggen dat je gelijk heb, ik had de deur de eerste keer al blauw gemaakt maar bedacht me dat de het VW busje ook blauw was dus weer vanaf gestapt en voor groen gekozen, duidelijk een verkeerde keuze in dit geval.
Dus nu loop ik met idee om hem wit te houden en misschien een of twee planken een andere kleur wat wel mogelijk is met zo`n visgraat motief.
Maar bedankt voor de input :)
 
vuil wit is idd ook een mogelijkheid die best mooi kan zijn
 
vuil wit is idd ook een mogelijkheid die best mooi kan zijn

Een contradictio in terminis dat enkel in onze hobby waarheid vindt.. :laugh:

@Ron, twee (vuile) kleuren kunnen inderdaad ook wel mooi zijn ;)
 
De nieuwe versie van de deuren is op een likje mat vernis ook gereed.
De foto`s waren een beetje hmmmm zeg maar slecht dus twee versies geplaatst een met en een zonder flits, gaat tenslotte om het idee :)

7e7c3ea554e77ae38f5ae3badc3cd030.jpg
 
beste Ron in mijn ogen ken niet echt de kleuren dat weet je ondertussen misschien al , maar voor mij heel realistisch net een echte oude verweerde deur knap , maar dat zijn we van u gewoon he
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan