Hoofdsponsor

1/24 Huisje boompje beestje en een VW T1 :) [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Echt prachtig werk,ik blijf zeker volgen.
Marc S
 
Na jaren weer eens een diorama afgemaakt en hier het resultaat.
Niet helemaal tevreden over vind het een beetje vlak en als ik het over zal doen dan zal het busje een totaal andere kleur zijn geworden rood bijvoorbeeld om wat meer leven in het dio te krijgen. Maar ach al met al toch wel geslaagd voor het doel waar het voor gemaakt is.

Dit dus :)
59c3bc8204ddd57daa3203ebc4b3cf2d.jpg

33b21d78a23ffb8c2d45ad3040c9df49.jpg

0d61ad3160189c97294fa6bd4ac1734b.jpg

1a9e354b374f42c5ed12b9322c96ae07.jpg

8c395c55a12050d91f292e7886732504.jpg

Op naar de volgende die beter moet worden. ;)
 
is toch mooi geworden. De kleur van de betonplaten is mooi, de structuur ook, misschien een typo in de titel (forgotten ipv foregotten) ergens mis ik wel meer onkruid, bladeren, enz voor een busje dat er al een tijdje staat.... maar dat zijn details...
 
Ik zie geen typo :) maar blaadjes zijn in de maak om hier en daar neer te strooien maar de fotocabine stond al opgesteld voor iets anders dus gelijk maar even de foto`s van dit dio gemaakt, scheelt weer een keer opzetten en ja ik ben lui :)
 
inderdaad, klein foutje in de titel.
De rest vind ik mooi gedaan, de auto had mss beter in een opvallender kleurtje gestaan, nu lijkt alles nogal eentonig, grijze sfeer :)
Maar toch knap werk
 
Prachtig met die gekleurde blaadjes.

Met de titel kan een woordspeling worden beoogd.

'Fore' in het Engels betekent 'voorgrond'. Dus 'foregotten' kun je interpreteren als "vergeten glorie voor anderen, maar in dit diorama letterlijk op de voorgrond".

Net zoiets als 'die-relicted' in plaats van 'derelicted' (het woord krijgt dan een betekenis als "verlaten en gestorven"), en zo kun je van bijna elk woord wel iets maken.
 
Tja dat eentonige grijze sfeertje vind ook in het echte leven maarrrrr voor een diorama is het niet niet echt geschikt (in dit geval) maar ik was al te ver om er verandering in te brengen.

Over de typo, geen typo maar gewoon een ontzettende stomme fout van mijn kant :ohmy:, afijn dom geboren en nooit wat bijgeleerd zullen we maar zeggen.
 
Prachtig met die gekleurde blaadjes.

Met de titel kan een woordspeling worden beoogd.

'Fore' in het Engels betekent 'voorgrond'. Dus 'foregotten' kun je interpreteren als "vergeten glorie voor anderen, maar in dit diorama letterlijk op de voorgrond".

:)

Maak wel een nieuwe stencil Roy. Ik kan er echt niet bij met mijn kop dat ik die fout heb gemaakt.
 
hier kan ik blijven naar kijken grt Pascal
 
Hey,

Ron, dat lijkt me toch wel goed gekomen hoor. Ik mis indd wel enkele losse blaadjes, maar zoals je al aangaf komen die erop, dan zal dit meer tot zijn recht komen.
Het voertuig mocht indd een ander kleuren hebben, maar allez, zo lijkt het me ook goed en hij is afgewerkt..... (want van mij blijft het maar duren... :( ) ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan