Hoofdsponsor

1/35 Hetzer Mid Prod. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een meesterwerk van een grootmeester!!!!
 
Guy,
Deze verdient een heel laag sokkeltje.
Zodat deze ver vooraan op een ereplaats staat.

Peter
P.S. Had ik al gezegd dat ik hem schitterend vind?
 
Guy die zwart-wit foto's geniet ik toch telkens van... die kunnen mij zo bekoren. (de kleur natuurlijk ook, die laten jouw kracht in de hobby zien).
 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
 
guy, een prachtige tank op een al even prachtige sokkel!
 
mooi werk weer guy,
Ik heb laatst weer een paar van je oude topic zitten bekijken en er zit een mooie stijgende lijn in je bouw(meester)werken.
Ook deze heeft weer een schitterende gefade camo met een mooie whitewash er over. Alles is mooi subtiel in balans, hulde.

Ik kijk weer uit naar je volgend werk.

Groet Martin
 
Buzzy, ik hoop een beetje aan uw verwachtingen te voldoen dan...

Hey G., Wat denk je nu zelf?
Een pracht zoals altijd e.
Op een dio zou hij ook mooi staan maar op zo een sokkel komt hij echt tot zijn recht en is het een echte blikvanger man.
Ben er van overtuigd dat het een winner is.
Ook de W/Z foto is prachtig, net een echt uit die tijd. Let op dat hij ook niet bewerkt in een echte foto terecht komt. :-)
Top man.
 
Mark, gij onthoudt ook alles he !^^ Deze sokkel blijkt bijna 1 cm hoger dan die van de BT-7, dus deze komt daar achter te staan, zodat geen enkel model het andere in de weg staat. Ik zat zelf vroeger ook altijd met mijn modellen van achter in de cinema ! 8)...en dat waren goei plaatsen !

Frank, dank u, deze grootmeester is 1.85 m, dus klein kunt ge dat niet noemen, maar groot evenmin denk ik...:nowink:

Peter (makamba), ik zal de volgende zeker op een laag sokkeltje zetten, deal !:)

Tom, de zwart/wit foto's vind ik erg leuk om te doen, altijd plezant als afsluiter van een fotoreeks.8)

Peter (Famo), roger that !:wub:

Churchill, bedankt vriend !;)

Mad ice, ook jij bedankt, de sokkel is gewoon vervaardigd uit twee op mekaar gelijmde plankjes mdf, wat bijgeplamuurd en geprimed/zwart gespoten uit de can.

Martin, dat is leuk om te horen want ik werk veel ontspannender dan vroeger, en met veel meer plezier.;)Ik zit me ook niet meer zo druk te maken want da's gewoon tijdverlies. Een modelbouw'crisis' is voor mij heilzaam gebleken.

Buzzy, ik ben er wel tevreden over want deze camo was mijn eerste en toch niet van de makkelijkste, de W/W is ongeveer zoals ik het voor me zag en ach ja, het is geen getunede Hetzer maar daaraan stoor ik me niet zozeer. Ik blijf voorlopig veel plezier halen uit het schilderen en weatheren en ik leer elke keer weer wat bij uit ondervinding. Een winner zal het niet worden want het is geen wedstrijdtafelproject, de BT-7 trouwens ook niet. Ik ben helemaal van plan om een aantal projectjes te doen gewoon voor m'n eigen verzameling in de vitrinekast.

Om af te sluiten heb ik deze nog omgeturned in 'zwawi' :

22-kopie_zps9af84fa8.jpg

Iedereen bedankt voor de steun, de toffe comments ^^!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Koen, ik vind het reuze van je omdat je, ondanks geen tijd meer voor de hobby, telkens weer eens even komt kijken !
 
Guy,

Jonge, wat een prachtmachien
In dat zwawi levert dit mooie plaatjes op, zeer schoon werk maar dat zijn we gewoon van je ;)
 
Woorden schieten tekort.......werkelijk prachtig!
 
Dank jullie voor de laatste reacties mannen, vandaag ben ik stillekes begonnen aan de Quad Gun Tractor, nog zo'n Golden Oldie van Tamiya waar met wat goede wil nog iets van te maken valt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan