Hoofdsponsor

1/25 HCP 1-6-2 BULGAR 1/25

Ok, de laatste update voor dit weekend, nog steeds de achterste bogie... en nog steeds niet helemaal klaar.

Alle klinknagels zaten er dus op, ik heb ze niet geteld maar het waren er meer dan genoeg, dan kwamen de asbussen aan de beurt ; vier stuks, elk bestaande uit 12 stuks (waarvan enkele uit te snijden uit 1 mm karton en 0.5 mm karton, en ook nog eens elk 12 bouten (gelukkig waren deze in de lc-set te vinden.





Oh ja, bijna vergeten, er moest ook nog een druktankje gemaakt en geplaatst worden op de bogie :



Wordt echt weer vervolgd :) ...
 
Bedankt mannen, en om te tonen dat de werken aan deze machine niet helemaal stilliggen... of helemaal niet stilliggen nog een kleine vordering :

Vorige update waren we geëindigd met de voorste bogie, nu beginnen we met de achterste, die toch een beetje complexer in elkaar steekt.

De tekening :



Een aantal van de nodige onderdelen :



En het onderdeel dat het meeste van de tijd consumeert :



Voor vandaag stop ik ermee want door al die klinknagels kijk ik er ondertussen scheel op :)
Ja die kleine lastige details vragen veel tijd en geduld maar maken een model toch interessant om naar te kijken. Nog goede moed. Willy.
 
Bewonder je werk, zie er mij nog niet direct aan beginnen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan