Hoofdsponsor

1/24 Hawker Typhoon 1/24 airfix [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Hey,

Indd, nette basis...., nu kan je beginnen met 'spelen' ofwel zijnde het verweren ervan. 😉
We blijven u volgen.....
 
helemaal bijgelezen en meer als de moeite waard om te volgen top grt Pascal
 
Dat ziet er erg mooi en strak uit Luc. Het wit is niet puur wit zo te zien, in elk geval niet storend aan de ogen.
 
Wauw , heerlijk spuitwerk .... knap bezig !!!
 
Thanks,

Er is nog wel wat te doen aan dit beestje maar nu tijdens de zomermaanden gaat het wat langzamer:wub:
Zal toch proberen om nu en dan een update te plaatsen.

Grtz.

Luc8)
 
Het gaat vooruit,

Weliswaar langzaam zoals eerder al gezegd :$
Beestje heeft een glanslaag gekregen en de decals zitten erop.
Wat de glanslaag betreft, hier heb ik voor de eerste keer HG51 gebruikt en ik moet zeggen dat het ruim zo goed is als Parket+
De decals zijn zeker geen top kwaliteit, ik mocht er niet te hard naar kijken of ze scheurden al:@

LFZj1A.jpg
SGZvIJ.jpg
QOv39M.jpg

Tot de volgende.

Grtz.

Luc8)
 
Amai Luckske,heb dit topic in het verleden over de kop gezien..Van begin beginnen lezen tot hier..die motor is indrukwekkend ,het spuitwerk zalig gedaan en dit bij één van de, naar mijn persoonlijke mening , meest zalige vliegkist..! Topwerk..!
Speelt in mijn hoofd om ooit deze schaal ook eens te avonturen op gebied van vliegtuigen..maar waar zet je zoiets neer achteraf..of blijft het bij één exemplaar op deze schaal ?

Grtz yves,
 
zonde dat ge van binnenwerk niets meer kan zien knap zeg grt Pascal
 
Heb totaal geen verstand van vliegtuigen maar vind het zeker en vast de moeite,echt een prachtwerk.Wel spijtig dat het binnenwerk wat zoveel werk vraagt en hetgeen ook mooi gedaan is niet meer te zien is.
Marc S
 
Thanks,

@Yves
Ik heb reeds een Bf109 in deze schaal en het is wel groot maar heel leuk werken want je hebt veel detail.
Mijn zicht is ook niet meer wat het geweest is dus wat groter is ook gemakkelijker:P
Ik heb gelukkig een grote zolder waar ik nog wel wat modellen kwijt kan.

@Pascal & Marc
Er zal nog wel iets te zien zijn hoor, linkervleugel blijft de 'gunbay' open en ook een stuk van de motor en de pit zullen zichtbaar zijn.
Alles is nu nog dicht voor de spuitwerken.

Grtz.

Luc8)
 
Prachtige vooruitgang in deze bouw inderdaad!

En inderdaad een heel groot model, maar de detaillering is precies eender aan een 1/24-auto wat in de automobielbouw toch niet als een grote schaal wordt gezien.
 
Nog een kleine update,

Het beestje heeft een sludgewash gekregen en de wielen zitten erop, ook de prop is geplaatst.
De 'gunbay' opengelegd en nog wat andere kleine dingen...
Afin, geen blabla maar pics.

Wat knalspul klaargemaakt.
obJzZC.jpg

Bij het onderstel hebben we toch een klein probleem opgemerkt, door het gewicht van het toestel plooien de pootjes een beetje waardoor het vlakke deel van de banden niet goed aansluit met de ondergrond. Dat zullen we moeten oplossen als hij op zijn definitieve rustplaats komt.
WtWCsL.jpg

Zo staat hij er voorlopig bij.
OVBcOu.jpg
dvlCe1.jpg

Nu nog een beetje weatheren en de matte laag erover.

Grtz.

Luc8)
 
Ziet er al goed uit.
 
dat ziet er dik in orde uit knap grt Pascal
 
Zeer fraai werk geleverd..toppie..!

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan