Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn gedacht,
Ik heb weeral veel bijgeleerd, ik bibber en beef bij de gedachte wat ik ervan terecht ga brengen als ik later aan mijn tankie moet gaan verweren.
Grtz.
Je moet echt gene schrik hebben alleen fantastisch genieten en niet opgeven,het voordeel met olieverf is dat je het lang kan behandelen als je fout zit..
Ik heb zelf ook geïnvesteerd in de boeken van Mike Rinaldi dit zijn echt de top boeken ivb werken met olieverf je vind niet alleen hoe je het moet doen maar ook de waarom...
Geniet van de wethering deze is veel leuker dan de bouw zelf...
Luc![]()
Mooi resultaat, is wel veel werk en tijdsintensief
Je bouw en schilderwijze deden mij direct denken aan Mike Rinaldi . Heb eens een workshop van hem gevolgd en heb ook zijn boek Tankart 4 . Fantastisch. Willy.En hier zijn we weer we zijn deze week van start gegaan met de andere zijde van deze Hummel,bewust kies ik om alle panelen op verschillende manier te verweren zo blijkt alles er interessant uitzien..
Het paneel hier op de foto's zijn wat minder verweerd ivb erosie en schade zou ik op de zelfde manier te werk gaan als het vorige paneel verliezen we heel wat realisme,hier zitten nu 3 lagen dust op gemengd met donkere en lichte tinten,ook hier werken we steeds van licht naar donker..