Ik heb het eens geprobeerd. Normaal gesproken gebruik ik Flickr dus ik ben niet zo bekend met het uploaden van foto's. Ook ik stuitte al vrij snel problemen. Hier wat ik heb gedaan:
1. Ik klik op 'afbeelding invoegen'
2. Dan krijg ik een vakje waar ik op kan klikken of waar ik een afbeelding naar kan slepen. Ik klik erop.
3. Ik kies de afbeelding die ik wil invoegen. De afbeelding wordt geupload, vervolgens zie ik 'm in beeld.
4. Test gelukt dus. Ik probeer het vervolgens met vier afbeeldingen tegelijkertijd.
5. Forum toont kort dat ze geüpload worden, maar daarna krijg ik dit:
6. Niet alleen lukt dit dus niet... het lukt me ook niet meer om één afbeelding te uploaden. Interessant detail, als ik dan naar mij persoonlijke informatie ga door op 'Roy vd M.' te klikken rechtsboven...
7. ... krijg ik deze foutmelding.
8. Diezelfde foutmelding krijg ik ook als ik op het envelop-icoontje klik. Met wat herladen en gedoe, krijg ik die foutmelding uiteindelijk weg:
9. Maar nog steeds lukt het me niet om de foto die ik net wél geüpload kreeg, opnieuw te uploaden. Ik krijg een blanco vierkantje met alleen de naam van de afbeelding.
Dit alles heb ik gedaan in Google Chrome op een Macbook Pro van november 2024. Vervolgens in Safari geprobeerd maar ook daar kreeg ik de afbeelding niet meer geüpload.