Hoofdsponsor

Gsm applicatie en foto's

Jerre

V.I.P.
V.I.P.
Het lukt me niet om foto's up te laden (attach files), daar waar dit anders wel nog gelukt is enkele posts terug. Nog iemand dit probleem.of ligt het aan mij?

Hij laat wel zien dat hij wat upload maar is ook alles mee gezegd :rolleyes:

Hetzelfde probleem op de PC dus waarschijnlijk ook op een tablet?

test overbrengen van op pc

Schermafbeelding 2025-04-08 112327.jpg

Dit ging zonder problemen.
Nu dat is alles wat ik ken en kan proberen want van deze materie heb ik geen kaas gegeten.

Hier in elk geval lukt het nog niet via de PC

Chrome Versie 135.0.7049.85 (Officiële build) (arm64)

De vorige is verzonden met firefox Ron en deze met Chrome en ook zonder probleem.
Weet wel niet welke versie dit is want gebruik chrome niet veel.

Schermafbeelding 2025-04-08 112327.jpg

De vorige is verzonden met firefox Ron en deze met Chrome en ook zonder probleem.
Weet wel niet welke versie dit is want gebruik chrome niet veel.
IK snap het ook niet altijd hoor hoe dat computer gebeuren werk, jij kan wel uloaden en ik niet hoe raar kan je het treffen 😂 Ook werk het niet met Safari :oops:

Ah, ik post quasi alles met smartphone en de 'app'. Je hebt daar de optie 'attach files' en dan kan je een bulk upload doen.
Dit ging niet voor het topic van de Triebflugel, daar heb ik alles foto per foto moeten doen via het 'foto-icoon'.

er is toch iets niet juist hoor ik heb juist geprobeerd om 1 foto te plaatsen het kadertje komt er en met de code van de foto maar verder niks en als dan op de code druk springt hij automatisch naar het begin van mijn topic

Afgelopen zaterdag zelfde probleem bij mij, kadertje downloaden bestand ging wel open maar er gebeurde verder niets, heb toen de foto's gecopieerd en geplakt.

beste forum beheerders, Helaas moet ik melden dat het nog steeds niet mogelijk is meerder foto's gelijktijdig te down loaden naar een post.
heb in mijn laatste post de foto's 1 voor 1 moeten toevoegen.
Nu wens ik niet dat jullie alles laten vallen om het in orde te brengen maar het zou tof zijn als het terug kan opgelost worden.
groetjes, Marc

update 10 min later,
Merk net op een ander forum exact hetzelfde, ( gebruiken denk ik dezelfde software)
Ligt het dan nu aan mijn pc of hebben andere hier ook last van ?

Laatst bewerkt:
Krijgen jullie een bepaalde foutmelding?
Heb het net achter de schermen via de gsm gedaan en lukte zonder problemen.
Vanavond probeer ik nog op de pc.

@Jerre welke gsm applicatie gebruik je?

Terug
Bovenaan