Hoofdsponsor

1/24 'GROOT' Bf 109 G6 (Trumpeter) [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Is een prachtige Duitse jager geworden. Voor de ondergrond lijkt Swaken zijn idee wel leuk.
 
ivm de gewiste foto's: je heb allerhande zeer goede tools om deze terug te recupereren. Beetje Google kan wonderen doen (Recuva noemt het programma dacht ik)
 
Thanks Guys,

We gaan eens kijken of we iets woestijnachtig kunnen maken.

En ook eens een paar foto's doorsturen voor de jaarwedsrijd:8

Jerre, ik heb die tip ook op het Nederlands forum gekregen maar de foto's hebben nooit op de PC gestaan, ze zijn gewist op het fototoestel zelf.
Dus denk ik niet dat dit nog iets kan worden:unsure:

Grtz.

Luc8)
 
ik heb zelfs al foto's gerecupereerd van een geformateerd kaartje, da's een stap hoger dan 'wissen' :)
 
Pracht kist deze, netjes gebouwd en mooi geschilderd Luc super_zps0681fd38.gif
Ben zelf een echte landrot geworden qua modelbouw, maar zo'n Bf-109 (op deze schaal zéker) droom ik nog wel 'ns van :8

laagvliegend groetje ;)
 
Bedankt voor de reacties,

Als ik een keertje tijd heb:$ ga ik eens kijken wat we nog kunnen terugvinden op dat geformatteerd kaartje.

Grtz.

Luc8)
 
Heel mooi eindresultaat! Goed idee ook om zo in een glazen kastje te steken ook, blijft hij lekker stof vrij.
 
Ja Recuva werkt fantastisch heb het verleden jaar ook gebruikt en had per ongeluk foto's gewist en heb ze toch mooi allemaal terug
en BY THE WAY ge hebt hier iets prachtig neergezet proficiat
grt Marc
 
Wat kan men hier nog aan toevoegen dan alleen maar vol bewondering er naar kijken...
 
Hey,

Indd, ook dit is een knappe afwerking, stofvrij en zichtbaar naar onderen toe, mooi man :) ;)
 
Zal voor eeuwig en altijd stofvrij te bewonderen zijn...Toppie!!!

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan