Hoofdsponsor

1/35 Groepsbouw RMV T55 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen Beste Kijkers !

De tracks liggen er op. Ze krijgen wel hier en daar nog een kleine verbetering.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Truuk elfendertig uit mijn trukendoos : het verlijmen van ABS tracks. Met ABS-lijm van Tamiya heb ik de tracks aan de wielen gelijmd, onder spanning gezet door enkele stukken spons. Toen ik de spons wegnam loste de verf van de track, dus de lijm met verf weggesneden van het wiel en alles opnieuw verlijmd.

attachment.jpg

Een macro van de herfstbladeren.

Groeten Rik
 
Heel mooi. Knappe truc met die sponsjes. Ik zit altijd te prutsen met wattenstaafjes.

Grtz Bart
 
Hey,

Jawade; heel mooi, zo'n roestbak.
Kon je de traks niet lijmen met secondenlijm en dan ook opspannen?? Maar lijkt me toch geslaagd te zijn met de tracks.
Zoals al gezegd, mooi voortgang :)
 
Thanks for the reply's.

@Swaken : 'k heb ondervonden dat de tracks beter hechten met de ABS-lijm van Tamiya als met secondelijm, maar wel op een niet geverfde ondergrond.

Groeten Rik
 
Hoe heb ik godsnaam zo'n heerlijke roestbak kunnen missen ? (Simpel, als je tegenwoordig in Dioramaland woont...)
 
Thanks, Guy ! Dergelijk commentaar uit de mond van de meester doet deugd.
Je topics waren de inspiratie om me aan dit avontuur te wagen.

Groeten Rik
 
Rik, als ik kijk naar je model dan zie ik gewoon een reeks foto's uit mijn database. Echt kan werk hoor.

Grtz Bart.
 
Hoezo, Bart, database ? Ik heb urenlang moeten zoeken op het internet om amper één foto van deze te vinden, en hij spreekt van een hele reeks... :P

In ieder geval bedankt voor je compliment.

Groeten Rik
 
Geslaagd model geworden Rik
 
Heel erg netjes, een toppertje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan