Hoofdsponsor

GRB: Opel Olympia Staff Car 1937

STARTMOMENT:
13-01-2023, 16:00u.
UITERLIJK AFRONDMOMENT:
17-02-2023, 16:00u.
Het is de vernis die de indruk van spetters geeft.
Heb het wel meer voor gehad en gebruik de bussen eigenlijk niet meer.
De banden zijn donker rubber maar kan inderdaad beter.
Dat likje verf ( goed gezien) zie ik nu ook op het autootje zelf.
Nu eerlijk geschreven heb ik het gehad met deze en verander er niets meer aan maar weet wel bij de volgende waar ik op moet letten.
Na het avontuur van de capot is het eigenlijk mis gelopen en dat zie je niet duidelijk op de foto vandaar dat ik er geen tijd meer insteek.
Neemt niet weg als ik iets tof tegen kom in 1/72 dat ik het weer erop waag.
 
Blijf erbij 1/72 is een schaal die aartsmoeilijk blijft, de lijn tussen goed en slecht is daar zeer dun.
Waar het model eindigt ligt in de ogen van de betrachter.
Ge hebt weer je ervaring verlegt (y)
 
Als eerste, als oefening en rekening houdende met de tegenslag met de motorkap toch redelijk goed uitgedraaid.
Verwonderd mij wel dat je er geen ruiten ingestoken hebt, tenzij er geen bij staken natuurlijk.
Trek het je niet aan Pascal, er bestaan nog mooie modellen waaronder van WO1, zal je misschien beter liggen.
 
de opmerkingen die bij me opkwamen zijn gegeven... mss die van bvb de raamrubbers niet, maar op 1/72 en met moeite geprononceerd gegoten..

als ik deze en die van Erwin zie, krijg ik al zin in die Tatra eigenlijk...
 
Bedankt mannen.
Er zaten geen ramen bij wat ik toch had verwacht.
Als ik een burger auto vind rond die periode ww1 zal ik mij niet inhouden

:winking:
 
Bij vele (oudere?) 1/72 kits zitten er geen ramen bij. Ik gebruik dan een stukje doorzichtig plastic welke als verpakking gebruikt worden.
 
de opmerkingen die bij me opkwamen zijn gegeven... mss die van bvb de raamrubbers niet, maar op 1/72 en met moeite geprononceerd gegoten..

als ik deze en die van Erwin zie, krijg ik al zin in die Tatra eigenlijk...
Tatra ?? Van ACE ??

Tatra 1.jpg

Tatra 2.jpg

Veel plezier er mee.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan