Hoofdsponsor

1/35 GRB: M8 Greyhound

STARTMOMENT:
05-03-2023, 10:00u.
UITERLIJK AFRONDMOMENT:
09-04-2023, 10:00u.
Mooie livery! Echt een attractief modelletje dat je hier aan het neerzetten bent.
 
Het leuke aan een livrei van een ander land dan de US, zijn de kleuren die gebruikt worden in de signalisatie. Dit geeft net dat ietsje meer....kleur :rolleyes:
 
Toch een knap voertuig zoals getoond.
 
knap en leuk met die Franse toets erbij... hopelijk komt het goed met de wash...
 
Wat voor een wash heb je dan gebruikt?

Zoals de meeste al zeiden het is weer eens wat anders deze franse livery maar ik vind het model toch sexyer zonder de spatborden eraan :winking:
 
Wat voor een wash heb je dan gebruikt?

Zoals de meeste al zeiden het is weer eens wat anders deze franse livery maar ik vind het model toch sexyer zonder de spatborden eraan :winking:
Mig wash for green vehicles. Vind het raar want heb die vroeger al veel gebruikt op mijn andere voertuigen. Enige verschil is dat deze gespoten werd met Vallejo olive green i.p.v. mijn gebruikelijke Humbrol 155.

Wat die spatborden betreft kan het raar klinken maar ik vind zonder die spatborden mooier staan op een M20; deze zonder koepel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Die wash is enamel en je verf ook. Misschien ligt het daaraan. De vallejo is acryl en zal niet reageren met enamel wash.
 
Voor mij is hij afgewerkt.
Die vervelende wash vlekken verdwenen door een oorstokje wat vochtig (klamp) te maken met gewoon water en er over te wrijven.

Vandaag nog wat poeders aangebracht alsook de trekkabel en de antennes.

Fin 1.jpg

Fin 2.jpg

Fin 3.jpg

Fin 4.jpgFin 5.jpg

Fin 6.jpg

Nu maar die Panther restauratie afwerken want ik heb plaats nodig voor mijn volgende Tamiya project.

Eindtijd GRB: 30/03/2023 om 2030 uur.
 
Poeders aangebracht door middel van drybrush, zo interpreteer ik het maar he ;)

Mooi afgewerkt!
 
Poeders aangebracht door middel van drybrush, zo interpreteer ik het maar he ;)

Mooi afgewerkt!
Ja, eerst Europe Dust en dan Industrial City Dust van MIG.
Is cliché maar hij ziet er beter uit dan op de alles vergrotende foto.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan