Hoofdsponsor

Anders / onbekend GRB: Cobra schaal 1/14 volledig in hout

STARTMOMENT:
27-12-2022, 16:12u.
UITERLIJK AFRONDMOMENT:
31-01-2023, 16:12u.
Zijn best wel leuke bouwwerkjes om te zien dat Ugears spul, maar mooie vorderingen.
 
Dank u JB ik moet mijn zinnen verzetten anders is het niet houdbaar hoor
Nu gaan we verder

handrem en versnellingspook zijn hier ook al geplaatst



hier de handleiding voor de deurtjes die open en dicht kunnen









zoals al gemeld komen nu de eerste zijpanelen aan de beurt







nu begint de vorm erin te komen he



hier zie je weer zo knap staatje techniek om hout te bewerken zodanig dat hout mooi kan plooien , het kofferpaneel




zo beste bouwers , ik ben bij en blij dat het gelukt is met alle miserie




( vergeef me als ik een beetje dat ik wat sentimenteel over kom )
 
Mooie werken Marc, dat ziet er al goed uit.
 
Het beste is toch om je leven zo weinig mogelijk te laten bepalen en gewoon door te gaan met de dagelijkse praktijk. Goed gedaan tot nu toe, ziet er mooi uit.
 
Dank u


@Roy we proberen dat wel hoor maar makkelijk is het niet hoor , we doen ons best
Marc
 
Zeer herkenbaar Coachke, het blijft aanwezig in de gedachten, maar probeer om er zo positief mogelijk mee om te gaan (makkelijk gezegd, ik weet het!)
Maar toch...
Voor mezelf was de hobby een aangename verstrooiing, hopelijk voor jouw ook?
Blijven geloven in het positieve ;)
Je werk ziet er alvast goed uit..
 
denk dat dit plezant is om te maken en ziet er goed uit.
Sterkte.
 
dank u voor jullie medeleven gisteren heeft ze de laatste tests ondergaan een CT scan ( ik dacht altijd dat het een MRI was maar dat mag niet vanwege haar neurostimulator) en nu afwachten naar 10 jan
nu gisteren avond begon het mis te lopen met de Cobra met name de wielen dat zijn zoals bij Miniart bestaan de wielen uit verschillende schijven die met drie paspennen in elkaar gestoken worden , nu 1 wiel waren die paspennen te dik en ik moet zeggen het past allemaal wel zeer nauw dus een beetje geweld gebruikt en de schijfjes zijn gebroken
Dus meer werk
 
Ziet er leuk uit.Spijtig van de breuk aan het wiel.
Marc S.
 
Dank u maateke je ziet er bijna niks meer van de herstelling
 
Witte lijm doet wonderen met dit materiaal Marc.
 
Hier ben ik weer heb toch nog iets kunnen doen in onze moeilijke periode thuis
Zoals jullie misschien weten of niet is het laatste wiel stuk gegaan , het werkt allemaal met pen en gat alhoewel het laser gesneden is wringt het soms een beetje en deze keer een beetje te veel resultaat alles in stukjes



het was wel tussendoor uurtjes puzzel plezier als je dit als plezier kan noemen maar uiteindelijk was het resultaat redelijk geslaagd



zo dit was voor deze aflevering want ondertussen heb ik gemerkt dat de wielen het laatste was dat nog moest geplaatst worden
 
Hier dan de laatste beelden , vandaag afgerond




















dat was het dan , het was wel leuk om zoiets te bouwen past redelijk goed hier en daar met het bijgeleverde schuurpapier wat bijschuren een beetje kaarsvet aan de draaibare delen
Ik hoop dat jullie hem ook kunnen smaken
Grt
Marc
 
Ziet er toch wel heel leuk uit zo.
 
Mooi, ziet er een heel leuk modelletje uit en waarschijnlijk een plezier om in mekaar te zetten. Enkel de delen in elkaar puzzelen, geen gedoe met schuurpapier en/of verf. En het resultaat mag er wezen.
Verder het beste en veel moed Marc. Wij duimen voor jullie.
 
Mooi model geworden en eens iets aparts om bij je collectie te zetten Marc.
 
Tof modelletje geworden Marc , tis eens iets anders dan wat we gewend zijn 👍🏻

Greetzzzz Modest
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan